kazaa ulovligt?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Øv... Havde lige håbet på han ville vædde. Elsker væddemål jeg ved jeg vil vinde. :))


    Sorry Grill. Vi skulle have delt i porten... he he


    Det var viceværten, der ringede og sladrede til panserne,
    så han står til røvfuld af drengene en dag.
    Det glæder jeg mig til han får. Han har altid været
    et dumt svin :D


  • Yep, inklusive diverse vira.... X(

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Sorry Grill. Vi skulle have delt i porten... he he


    Det var viceværten, der ringede og sladrede til panserne,
    så han står til røvfuld af drengene en dag.
    Det glæder jeg mig til han får. Han har altid været
    et dumt svin :D


    Jeps, det skulle vi da... :))


    Hm, hader stikkere... :]

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Det var viceværten, der ringede og sladrede til panserne,
    så han står til røvfuld af drengene en dag.
    Det glæder jeg mig til han får. Han har altid været
    et dumt svin :D


    Sådan et svin - ligger det til jobbet når man er vicevært, at man også skal have så pisse travlt med hvad andre går og laver ? :evil:

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Sådan et svin - ligger det til jobbet når man er vicevært, at man også skal have så pisse travlt med hvad andre går og laver ? :evil:


    Ved ham her gør det åbenbart. Heldigvis har jeg eget
    hus nu, så jeg er selv vicevært her ;)


    For 10 år siden var han også min vicevært. Han skulle
    lige kontrollere om vi havde kat og kiggede ind af
    brevsprækken. Desværre gjorde han det kun een
    gang og jeg var ikke hjemme. Gik ellers og var klar
    til at tisse ham i ansigtet og det er no joke.........
    jeg havde gjort det, hvis jeg fået chancen. X(


  • Aha... Hans er kinky... Vidste det. *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Aha... Hans er kinky... Vidste det. *G* :))


    He he he.... Ved ikke om det er kinky, men jeg synes
    det er en passende straf for at rende og glo ind af folks
    brevsprækker. ;)
    Han ville jo få en fordel ud af det hvis jeg virkelig havde
    fået ram på ham. Han ville komme til at lugte af mandfolk ;)


  • Jeg er helt enig med dig i at det er en passende straf... Jeg ville nu nok bare nøjes med at hente noget tåregas og så tømme dyret i hovedet på ham hvis han pillede ved brevsprækken... Så kan han lære det. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeg er helt enig med dig i at det er en passende straf... Jeg ville nu nok bare nøjes med at hente noget tåregas og så tømme dyret i hovedet på ham hvis han pillede ved brevsprækken... Så kan han lære det. :))


    Det har du delvist ret i, MEN.... tåregas er et våben
    og brug af et sådant våben giver en bøde på 5000 kr.
    Jeg kender pige der lige har fået sådan en bøde for
    at bruge tåregas.


    Tømme dyret i hovedet på ham... Var jo netop det
    jeg gerne ville... he he he :))


  • Mener nu at det er 500, men fair nok... :))


    Du får en bøde på 500 hvis du pisser ham i fjæset alligevel, så kan nu ikke se forskellen. :)) ... Spørgsmålet er så lige hvem der skulle melde det til politiet... Han gør det jo nok ikke for så kommer det jo frem at han glor gennem folks brevsprækker og det er jo også ulovligt... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Mener nu at det er 500, men fair nok... :))


    Du får en bøde på 500 hvis du pisser ham i fjæset alligevel, så kan nu ikke se forskellen. :)) ... Spørgsmålet er så lige hvem der skulle melde det til politiet... Han gør det jo nok ikke for så kommer det jo frem at han glor gennem folks brevsprækker og det er jo også ulovligt... :))


    U got a point.


    Bøden er 100% sikkert på 5000, fem tusinde kr.
    Jeg troede det var løgn. Hun viste mig den 8o
    Synes det er lige i overkanten at give hende så stor en bøde.
    Ham hun sprøjtede i fjæset, har prøvet at voldtage
    hende engang og hun var skrækslagen hver gang hun så ham
    Tåregas hører under ulovlig våbenbesiddelse 8o


  • Hmm... Okey.. :rolleyes: ... Spøjst den er på 5 K... Så er den da vist blevet hævet en tand... :]


    Syntes at tåregas burde være lovligt for kvinder at rende rundt med, men ikke for fyre. Ja, ved godt det er noget af en forskelsbehandling som man ikke kan lave pgs. grundloven og bla bla bla, men mænd og kvinder er forskellige, så på nogle områder burde de også blive behandlet forskelligt... Kvinder har ofte ikke samme mulighed for at forsvare sig som mænd har. Derfor syntes jeg de skulle have lov til at rende rundt med tåregas. :))

  • Min far er politimester, og dengang jeg installerede Kazaa nåede jeg ikke meget før han havde instueret mig på at slette det. Politiet uddeler jævnligt STORE bøder til folk der bruger programmet. Det er noget med at de har folk til at spore sig ind på ip adresse og sådan noget, jeg forstod det ikke helt...
    Selv de gratis programmer må da ikke udgives af andre end udgiveren der har lavet programmet og har licens - right? Jeg har da i hvert fald set mange GRATIS programmer der siger at jeg ikke må udgive programmet som mit eget.
    Jeg kan da spørge min far igen hvis i vil have mig til det :)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hmm... Okey.. :rolleyes: ... Spøjst den er på 5 K... Så er den da vist blevet hævet en tand... :]


    Syntes at tåregas burde være lovligt for kvinder at rende rundt med, men ikke for fyre. Ja, ved godt det er noget af en forskelsbehandling som man ikke kan lave pgs. grundloven og bla bla bla, men mænd og kvinder er forskellige, så på nogle områder burde de også blive behandlet forskelligt... Kvinder har ofte ikke samme mulighed for at forsvare sig som mænd har. Derfor syntes jeg de skulle have lov til at rende rundt med tåregas. :))


    Øh, 5K er nok lige i overkanten. Men hvilke slags kvinder/piger kender du ?(
    Jeg kender et par stykker der vil kunne krølle dig og mig sammen og æde os til morgenmad X(X(
    Loven må :) og skal være lige for alle

  • Quote

    Originally posted by neo
    hovs jeg har lige købt en kastestjerne og en tåregas i tjekkiet UPS nå fuck det stjernen er kun til pynt oh tåregassen er kun til hvis jeg bliver invaderet af marsmænd der hvor jeg bor;)


    Hvis der kommer marsmænd hos dig vil du lige tage nogle pic´s og uploade så vi andre kan se dem ?(?(


    Sandheden er der ude.....