Cybercity...

  • Jeg skiftede fra TDC 2048/256 med bredbåndstelefoni til Cybercity og bestilte en solobredbånd 8032/512 med fri telefoni.


    Jeg sparer 80kr. om måneden hos CC i forhold til TDC, og får en dobbelt så hurtig internet forbindelse.


    Skiftet fandt sted d. 8/1-07, og jeg har kunnet følge med i forløbet på CC´s hjemmeside lige fra jeg fik en ordrebekræftelse et par dage efter at jeg ringede og bestilte i december 06.


    Jeg måtte desværre punge ud med gebyr til en tekniker, da TDC mente at de var berettiget til 695kr. for at bytte et par kabler i et krydsfelt på centralen så jeg kunne få CC.


    Det hele har kørt lige efter bogen ,og internettet kører klippe stabilt indtil videre.
    Telefonien fungerer også ok, dog synes jeg ikke kvaliteten af telefonien er helt så god som den TDC leverer, men alligevel jeg må sige at jeg "so far" er godt tilfreds med CC.


    Dels synes jeg CC er mere fremme i skoene mht. nye tiltag end TDC, og dels kender jeg flere som har gode erfaringer med CC, så derfor skiftede jeg udbyder.


    Af og til havde jeg også besvær med at komme på forskellige sites da jeg havde TDC, men det har ikke været noget problem siden jeg fik CC, om det så er hastigheden der også spiller ind her, skal jeg ikke kunne sige.


    Men det funker :D