Har i nogle nytårsfortsæt?

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Skal fiske mere, tjene flere penge, udvide min horisont mht. mine evner og viden. Begynde at være skoleflittig :roller:




    puma99dk -> skulle det forestille at være en joke ? For sjov var den bestemt ikke :rolleyes:


    ik min første post BukkeMand jeg joker aldrig... Det ved folk som mig os...

  • Har ikke noget egentligt nytårsforsæt, dvs har ikke stået nytårsaften og sagt dette er mit nytårsforsæt. Når det er sagt er planen da helt sikkert at intensivere min motions- og styrketræning her i det nye år, og som sagt i en tidligere tråd, ikke falde i søvn over min kandidatafhandling som stort set er det eneste jeg skal lave det næste halve år!

  • Jeg skal have smidt mindst 20 brugere ud fra Tweak. :boxing:


    Nej - spøg til side - hvis jeg endelig skal have opnået noget i løbet af 2007 må det være at finde en uddannelse jeg kan trives med. Lige pt. læser jeg HA, men har nu indset at den ikke går længere ... :( Det er simpelthen for intenst og teoretisk for mig. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Har ingen. Hvis man vil ændre noget kan man vel bare gøre det. Man behøver vel ikke vente til det nye år?
    Nytårsforsætter holder alligevel aldrig.


    Jo for 7% af os, har jeg hørt. :))

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|
    at hoppe ud fra min altan fra 9sal hvis jeg ik får det bedre....


    tvivler på du kommer til at have det meget bedre ved at hoppe ud fra 9 sal.
    :boxed:



    nytårsforsæt.... finde mig et job som ikke har noget med telefon support at gøre :| er nået det punkt at jeg er tæt på at give kunderne "Google er din ven" svaret.

  • Igang med en mere seriøs træning samt have et arbejde der har faste arbejdstider på dag/nat så jeg kan holde vores basket klub i live!

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Tjaa.... Blive mere seriøs med styrketræningen og ellers feste igennem...


    Hehe lige styrketræne, også tage noget på :crazyeyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Nytårsforsæt er et dumt begreb, der presser mennesker til at sige de vil gøre noget, når de selv ved at det kun holder til midten af januar, grundet manglende selvdiciplin. Det kan jo lige så godt være på alle andre tider af året.


    Så det tror jeg ikke på :b


    Men hvis det skulle være noget, så ville det være mere punani! Eller i hvert fald forsøge :roller:

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|


    hvorfor li det første? er lidt nyskerig... sorry for ot...



    Fordi nummer et udelukker de to første ;) Og så er jeg ved at være træt af hende, så nu skal det være noget nyt, det er ligesom med biler, man bliver jo træt af de fleste modeller før eller siden :razz:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by teko
    Dropper kæresten, drikke mere og spille mere computer..


    yiir! :hb:


    jeg vil da lige tage et par kilo på, så jeg har lidt mere at arbejde med når jeg styrketræner ;)
    eller at tage mig generelt sammen og rent faktisk lave de ting, jeg skal lave :dance:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg skal have smidt mindst 20 brugere ud fra Tweak. :boxing:


    Nej - spøg til side - hvis jeg endelig skal have opnået noget i løbet af 2007 må det være at finde en uddannelse jeg kan trives med. Lige pt. læser jeg HA, men har nu indset at den ikke går længere ... :( Det er simpelthen for intenst og teoretisk for mig. :rolleyes:


    Held og lykke Mikkel, er vildt så mange der hopper fra HA studiet, men ja, det er meget teoretisk, men baseret på logik det hele, heldigvis :)
    Synes det er lækkert med selvstudie, som det jo i den grad er, man læser meget hjemme og har lidt undervisning, imodsætning til DTU hvor man mere eller mindre bor på skolen.. :\