QuoteOriginally posted by Happy^
Hvordan dumme? Bare kom med forslag, det tager få sekunder at prøve en ny idé
Jamen synes det ser bedre ud uden skygger
Hvordan dumme? Bare kom med forslag, det tager få sekunder at prøve en ny idé
Jamen synes det ser bedre ud uden skygger
Jeg kan, som de fleste andre, også godt lide billedet, men farverne på globuserne får det til, på en eller anden måde, at se lidt klodset ud....
Tænkte på om du kunne lave farverne på globuserne om sådan at alle farver i billedet holder den samme stil, de grønne og brunlige landskaber kommer nemli, i mine øjne, til at se klodsede ud når, især nu hvor globuserne er transparente.
Håber du forstår hvor jeg vil hen, for kunne dælme godt tænke mig den baggrund i et mere stilrent design rent farve mæssigt
Butcher --> Prøver det lige lidt senere
Try-this --> Er ikke helt sikker på hvad du mener. Mener du at jeg skulle fjerne alle de grønne og brunlige farver på globusserne?
Butcher --> Prøver det lige lidt senere
Try-this --> Er ikke helt sikker på hvad du mener. Mener du at jeg skulle fjerne alle de grønne og brunlige farver på globusserne?
Super...jeg ville også foretrække en lidt mere "prof" udseende baggrund hvis du forstår. Dvs. det modsatte af sådan som det bliver i højre nederste hjørne imo
QuoteOriginally posted by Butcher
Super...jeg ville også foretrække en lidt mere "prof" udseende baggrund hvis du forstår. Dvs. det modsatte af sådan som det bliver i højre nederste hjørne imo
Det i højre hjørne var faktisk med vilje Kan blot sætte omni-light til ikke at ramme den overflade, så det er nemt klaret
Tjaaa, nok ikke fjernes, snarere laves om til andre farver der passer bedre til de blå nuancer (<- rigtigt stavet?)
QuoteOriginally posted by Try-this
Tjaaa, nok ikke fjernes, snarere laves om til andre farver der passer bedre til de blå nuancer (<- rigtigt stavet?)
Ahh, men tror du ikke det vil ødelægge billedet af jorden lidt? Kan da godt forsøge, og er da klart en fordel at jeg har billedet i 21000x10800 pixels
Ahh, men tror du ikke det vil ødelægge billedet af jorden lidt? Kan da godt forsøge, og er da klart en fordel at jeg har billedet i 21000x10800 pixels
Lyder godt
Lyder godt
Prøvede lige igår, og det kom godt nok til at se dårligt ud
Prøvede lige igår, og det kom godt nok til at se dårligt ud
hehe ærgeligt - så er spørgsmålet bare hvor problemet ligger. I dine evner eller i mine ideer, sikkert det sidste
men tak fordi du prøvede
hehe ærgeligt - så er spørgsmålet bare hvor problemet ligger. I dine evner eller i mine ideer, sikkert det sidste
men tak fordi du prøvede
Men du kan da selv prøve at gøre et forsøg: http://earthobservatory.nasa.g…BlueMarble_monthlies.html
Så tager du bare en af dem fra 2km/pixel. Kan meget vel være at du kan gøre det bedre end mig, du skal bare ikke ændre den blå farve for meget !
Men du kan da selv prøve at gøre et forsøg: http://earthobservatory.nasa.g…BlueMarble_monthlies.html
Så tager du bare en af dem fra 2km/pixel. Kan meget vel være at du kan gøre det bedre end mig, du skal bare ikke ændre den blå farve for meget !
Hehe, kan vist ikke en gang betale sig at jeg prøver, er ikke imponerende god til den slags, slet ikke faktisk