er der andre end mig der har problemer med pakkelegen på dr.dk??
jeg kan sq aldrig komme på og når de engang sker så er bordet fyldt eller så har jeg ingen slag O.S V.. det er mega nederen!
Pakkeleg på DR.dk
-
-
Ja den er fyldt med bugs og snyd som sidste år.
-
sidste år køret den da meget godt .. min i år er den da helt hen i vejeret!
-
Passer nu ikke helt arrowdk..
Så vidt jeg husker kørte det som bæh den første uges tid..Gik i hvert fald en uge inden de fik den til at køre bare nogenlunde..
Så er nok det samme der sker i år..
Jeg har droppet den helt ind til videre..
-
Syntes sgu os det noget værre bæ, nå man endelig vinder en gave, logger ud og ind igen på 5 sek så ens gave væk, ligsom sidste år..
Et eller andet siger mig at det er fusk.. æv.. -
Det hele er noget fusk..
-
Ja det kører elendigt. For lidt siden sagde den sågar at min bruger ikke eksisterede...
QuoteOriginally posted by Speedy23
Syntes sgu os det noget værre bæ, nå man endelig vinder en gave, logger ud og ind igen på 5 sek så ens gave væk, ligsom sidste år..
Et eller andet siger mig at det er fusk.. æv..Det kunne også bare være fordi den er taget?
-
Pakkerne bliver taget sindsygt hurtigt..
Hvis man ser hvor mange pakker der er, og tænker på hvor mange spillere
der er med...Så er der en MEGET lille chance for at sidde med en pakke når runden er slut..
-
Originally posted by Bubbi
Pakkerne bliver taget sindsygt hurtigt..Hvis man ser hvor mange pakker der er, og tænker på hvor mange spillere
der er med...Så er der en MEGET lille chance for at sidde med en pakke når runden er slut..
Jeps utrolig lille chance, efter sidste runde havde jeg en mail Din pakke er taget, og en mail 2 sekunder senere om at runden var slut, så det har da været tæt på..
men nu har jeg som andre meget svært ved at komme ind, enten er der ikke plads eller også får jeg at vidde mit brugernavn eller password er forkert, og når jeg endelig kommer ind kan jeg måske ha' 5 slag optjent men nå jeg så prøver at ryste opstår der en fejl og den tæller alligevel som et slag...
så ja fuldt af bugs, gidder heller ikke mere før det er fikset
-
Jeg tror sq ikke jeg har prøvet noget der var mere elendig og fusket og som oven i købet ikke virkede end det ski*#(/e spil made by DR!
total slam
py ha det hjalp
-
de første tre dage der kunne jeg ikke få ekstra slag
den blev ved med at sige jeg havde svaret på de der spørgsmål, men det ser ud som om det begynder at virke nogenlunde nu
-
Det ser ud til at køre nu...
-
Originally posted by Butcher
Det ser ud til at køre nu...
Hvertfald ikke hos mig. -
Virker nogenlunde her, men stadig ikke optimalt - ikke altid man optjener de slag man burde osv
-
Okay jeg har bare slet ikke haft problemer i dag. Desuden får jeg nu også peppernødder når jeg mister en pakke. Det gjorde jeg ikke før.
-
Originally posted by Butcher
Ja det kører elendigt. For lidt siden sagde den sågar at min bruger ikke eksisterede...Det kunne også bare være fordi den er taget?
jep...der er sikkert 100.000 brugere eller noget i den stil - så ens pakker bliver jo taget heletiden.... det er også på grund af antallet af brugere at spillet er så buggy - har selv oplevet 3-4 forskellige bugs indtil nu - det lader til at de beskeder man får ikke altid lige rammer den problematik der reelt er tale om, hvilket kan være ret irreterrende
-
Jeg spiller ikke med i dette års pakke leg, men sidste år regnede jeg lidt på samme problem...
dr siger der er 150.000 spillere, som bruger 10 slag om dagen.. så det nemt at regne ud:
(150.000*10 slag ) = 1,5millioner slag
1.500.000 / 6 = 250.000 sekser
på et døgn er der 24*60*60 sek. = 86400 sek
250.000 seksere / 86400 sek = 2,89351 seksere pr. sekund
så det er skam ikke så underligt
-
Nu kan det godt være jeg overser noget i den udregning, men kan det passe, at du antager man slår 6 hvergang ?
-
1.5 mio divideret med chancen for at få en sekser, altså 1/6?
-
Men er det kun de ti der sidder til højre og venstre der kan tage fra dig, så er regnestyket et andet.