S: Canon EOS 10D Hus + Tilbehør

• Jeg går ikke under 3000!
    Det er huset, plus greb, 2 batterier, kvitt og org. manu og kasse, og en linse!

Jeg tror jeg har taget omkring 5000 billeder med det, og den presse fotograf skulle have taget omkring det sammen! og 10000 pics for et spejlrefleks er absolut ikke meget

• Synes nu stadig 3000 er lidt højt - også med 400D til en billig pris i øjeblikket og den slags, men håber selvfølgelig ikke du tager det personligt, er jo nok også på grund af min slukne pengepung.

Men byder 2500 kr, så kan du altid vende tilbage og tænke over det

Originally posted by shack
    Synes nu stadig 3000 er lidt højt - også med 400D til en billig pris i øjeblikket og den slags, men håber selvfølgelig ikke du tager det personligt, er jo nok også på grund af min slukne pengepung.

Men byder 2500 kr, så kan du altid vende tilbage og tænke over det

Det er noteret! :)
    Hvis i kigger på eks DBA.dk vil i se at 3000 ikke er en foemue :) Jeg står bare og vil have det 30D men sys det er for mange penge hvis ejg ska betale fuld pris. ka jeg bare afsætte det her, så er det straks lidt mindre! Ska i forvejen bruge 19000kr på udstyr, så!

EDIT: Shack kan se du er fra Als? Er det dig der går på efterskolen? for så kan du jo bare få lov til at se det en dag :)

• Hehe nej gør jeg desværre ikke - altså går på skolen... Jeg er flyttet til århus nu, så er ikke derhjemme så meget mere.. Men de gamle er stadig bosat på als, så er jo ofte hjemme og besøg dem... Det ville derfor være en mulighed at handle lidt på den måde:)
    Hvad vil en okay 18-45 mm linse koste?

Hehe nej gør jeg desværre ikke - altså går på skolen... Jeg er flyttet til århus nu, så er ikke derhjemme så meget mere.. Men de gamle er stadig bosat på als, så er jo ofte hjemme og besøg dem... Det ville derfor være en mulighed at handle lidt på den måde:)
    Hvad vil en okay 18-45 mm linse koste?

Definer ok?

Originally posted by Hardstyler
    Jeg går ikke under 3000!
    Det er huset, plus greb, 2 batterier, kvitt og org. manu og kasse, og en linse!

Jeg tror jeg har taget omkring 5000 billeder med det, og den presse fotograf skulle have taget omkring det sammen! og 10000 pics for et spejlrefleks er absolut ikke meget

Vær opmærksom på at lukkeren skal skiftes ved omkring 25-35.000 billeder der er taget, så er den simpelt hen slidt op. En ny koster en del penge, typisk en kr. 3.000-6.000. Men det er jo ikke så galt, taget i betragtning at vi taler om et professionelt kamera.

Jeg synes bare det er en vigtig oplysning både for sælger og køber.

Originally posted by Hardstyler
    Er det også, men der er stadig 15-25000 billeder til, hvilket i den grad er meget!

Helt enig, det er de færreste almindelige mennesker og hobby fotografer der når at slide en lukker eller kameraet op. Faktisk er det sådan med semi- og professionelle SLR kamera, hvad enten de er digitale eller ej, at de skal bruges jævnligt for at "motionere" de mekaniske dele, her i blandt lukkeren, ellers virker det ikke 110% optimalt. Derfor kan det typisk bedre betale sig at købe et "almindeligt" digitalkamera, hvis det kun er til normalt brug.

Nu skal jeg selvfølgelig ikke skræmme folk væk her - Til Hardstylers fordel vil jeg sige, at EOS 10D er et af de absolut bedste huse der nogensinde er lavet, og glemt alt om megapixel, det er kun et salgargument for uvidende købere. Næ, de rigtige salgsargumenter er lukketid, lysfølsomhed, cmos sensor og tilbehørs program.

• Nu siger du, at du sælger et hus, men du nævnte noget med en linse (tilbehør)? Det, du sælger, er kun huset, right? Der mangler stadig en optik? Kunne være interesseret, hvis du kunne skaffe en optik også :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

jep - men du kan altid kontakte mig på msn hvis du pludselig vil sælge, ifald jeg glemmer posten lidt: lassepil@hotmail.com

Hvis ingen adre byder, så tror jeg godt vi kan handle. kan du være klar til at handle i løbet af onsdag-torsdag i næste uge?

• burde ikke være det store problem - skal bare lige koordinere det med min familie derhjemme...

Men synes godt vi kan sige at vi har en aftale, og så sender jeg min far afsted efter det med 2500 i kontanter på onsdag?

har lige add'et dig på msn

• De batterier, passer de til 350D ?

Ellers kunne jeg have interasse i følgende:

Objektiv
    Batterier

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2