Nogen der har prøvet? Ved at ham der laver den PT. står lidt på standby med GF driverne, men dem der er er de noget værd iforhold til nVIDIA's std. drivere?
EDIT: Forsatans, den røg lige i det forkerte subformum, sorry
Nogen der har prøvet? Ved at ham der laver den PT. står lidt på standby med GF driverne, men dem der er er de noget værd iforhold til nVIDIA's std. drivere?
EDIT: Forsatans, den røg lige i det forkerte subformum, sorry
Flyttet til Spil & Programmer.
Som der står på hans side, så er det en del drivere siden, at han stoppede med at lave hans berømte Omegadrivere til Nvidia.
Og vi skal nok heller ikke forvente, at han gider starte det op igen.
Efter hvad jeg har forstået, så er der nogle plattenslagere, der har stjålet nogle af hans idéer til driverne og så bare ændret det til, at det er dem der har produceret dem.
Så det er så slut med dem, takket være et par lausige tyveknægte. Han gad ikke lave hele forarbejdet og så andre høstede æren !
De sidste han lavede, ligger som sagt et godt stykke tilbage i rækken af detonaterdriverne, som de jo er bygget op om. (Bare gjort lidt mere smidige og en anelse mere boost).
Jeg stoppede med at bruge dem - dengang for længe siden (i juni 2005) - hvor den sidste af hans drivere, Nvidia Omega Drivers 1.6693, var den der var baseret på Forceware 66.93.
Der er ikke andet at gøre, end selv forsøge og se om der er noget, at hente med den gamle driver. Jeg tvivler dog på, at en så gammel driver kan tage kampen op i mod de nye og tilrettede.
Omegadrive:
Sorry to tell you this, but the Omega Nvidia Drivers project is currently on hold ATM (NOT canceled), don't ask me why and please stop the emails asking for updates, I will resume the work on them when I find it appropriate, thanks for your understanding.