hahahaha
Ja ordsproget tager jo ikke højde for om der er plads der hvor man skal bruge størrelsen.
hahahaha
Ja ordsproget tager jo ikke højde for om der er plads der hvor man skal bruge størrelsen.
Jeg har lige modtaget mit XFX 8800 GTX og på den medfølgende CD er der coolbit med
QuoteOriginally posted by Egelund
Jeg har lige modtaget mit XFX 8800 GTX og på den medfølgende CD er der coolbit med
Må vi se billeder osv. + bens og et billede fra kabinettet med kortet i, skal se længden på svinet
er det længer end et x1900 ? som er samme længde som bundkortet
på nær 1 cm
QuoteOriginally posted by Viking
er det længer end et x1900 ? som er samme længde som bundkortet
på nær 1 cm
GTX er 27cm mener jeg at have læst.
-ca. 10cm længere end mit x800
Så kan jeg sq bedre forstå hvorfor jeg altid er uheldig og få brugt hardware...... fed nok holdning du har dig der.
Hmm og jeg går så stadig og venter på at det 8800 GTX jeg har bestilt kommer på lager.
Nægter at smide 5.499 for det, når det kan gøres billigere. (Det er dyrt nok i forvejen )
Men leveringstiden er ved at drive mig til vanvid.
Det værste er at i USA mangler de ikke kort, der står de på hylderne rundt omkring. Men herhjemme skal man jo næsten være heldig at få fat i et før nytår.
Vil dog også sige at det der er omtalt i denne tråd er en kedelig måde at (mis)bruge de 14 dages returret på.
Man må kun afprøve en vare, ikke decideret tage den i brug. Det kan dog være svært at skelne og, hvem ved noget i den anden ende?
Men rent moralsk er det ikke helt fint i kanten, hvis jeg skal sige det.
hvorfor ikke bare købe inno hos shg de er på lager.
enig TMG , folk har nada moral og det værste er at når de så selv får noget der har været i brug brokker de sig.
QuoteOriginally posted by DKsDEVIL
hvorfor ikke bare købe inno hos shg de er på lager.
enig TMG folk har nada moral og det værste er at når de så selv får noget der har været i brug brokker de sig.
TMG folk?
QuoteOriginally posted by shahid_2dk
TMG folk?
hvad er det du vil eller ikke fatter i mit svar ?
Der mangler bare et komma, for at man ikk skal misforstå det.
Når man skriver sådan så er det fordi man spørger om hvad TMG folk er for noget!
Men nu skriver du til TMG så det forstår jeg bedre...
Når man skriver sådan så er det fordi man spørger om hvad TMG folk er for noget!
Men nu skriver du til TMG så det forstår jeg bedre...
Jeg fejler skam ikke noget , jeg er bare ikke så dygtig og klog som dig
så jeg glemte et komma.
jeg undskylder min store fejl og håber på tilgivelse af den store ekspert
Jeg fejler skam ikke noget , jeg er bare ikke så dygtig og klog som dig
så jeg glemte et komma.
jeg undskylder min store fejl og håber på tilgivelse af den store ekspert
Well, jeg er da ligeglad med din komma fejl, men den måde du svarede igen på...
Ikke mere OT herfra.
Well, jeg er da ligeglad med din komma fejl, men den måde du svarede igen på...
Ikke mere OT herfra.
sorry TOTAL offtopic, men jeg har aldrig set så mange quotes samlet et sted, derfor denne kommentar - uha det er off topic
Midtdata har igen rykket min bestilling denne gang er det dog på Gainward, i stedet for XFX. Im gonna be crazy