Prøv ad - jeg ka ikk komme længere end level 6 pt

Har du styr på musen?
-
-
Originally posted by xt0m
Prøv ad - jeg ka ikk komme længere end level 6 ptWicked!!
Kom også til level 6 -
no way !!
opgav på første lvl
-
kom kun til lvl 5
-
jeg har ikk tid nok mellem hvert opkald på arb til at gennemføre så meget som intro
-
kan man ikke slå lyden fra? - jeg gider ikke prøve det hvir det bombarderer mig med lyd jeg ikke kan fjerne
-
Originally posted by xenon
kan man ikke slå lyden fra? - jeg gider ikke prøve det hvir det bombarderer mig med lyd jeg ikke kan fjerneNEMLIG!! det er så nedern at der laves så mange af de der games på nettet hvor man ikke kan slå deres SÅ godt komponerede musik fra!!!
Mvh Mads
-
damn det er svært, er kun kommet til 39% i lvl 3
-
Det er da enormt svært
-
Damn, kommer ikke meget længere end 30% i bane 2 8o- så synes bane 6 er ret voldsomt, et par gamere der er vandt til at være hurtig på mussen eller?
-
Originally posted by xenon
kan man ikke slå lyden fra? - jeg gider ikke prøve det hvir det bombarderer mig med lyd jeg ikke kan fjerneHar du overvejet mute knapper
-
30% igennem lvl 8 - upper billede fra mobilen når jeg kommer hjem
-
Boksen er for lille... hvis musen kommer ud for vinduet kan man ikke styre mere.
-
-
Stille og roligt hva de ikke finder på
men godt nok svært.. nåede level 4
-
Det var mit 3. forsøg jeg nåede lvl 8 på. SÅ svært er det ikk hvis man er FPS gamer
-
Originally posted by Hardstyler
Det var mit 3. forsøg jeg nåede lvl 8 på. SÅ svært er det ikk hvis man er FPS gamerdu mener hard fps gamer
-
QuoteDisplay More
Det hjalp lidt med fullscreen for mig, kom da op til bane 3 og halvvejs igennem den, men det handler godt nok også lidt om hvor heldig man er, for mig er det de cirkler (3 huller) der er totalt dræbende, og nogen gange er der 3-4 stykker af dem i bane to - andre gange ingen!
-
damn. nåede 94% af lvl. 4
-
QuoteDisplay More
Ja, det hjalp sku en del.... Nu kunne jeg rent faktisk komme igennem den med de 3 huller.
[Blocked Image: http://img217.imageshack.us/img217/6271/12565ve5.jpg]