Trance numre

  • Quote


    tark for det link det er sq max fedt det trance, og så er der li et lille plus osse jeg ka godt li klassisk som der osse ligger på siden ahhhh medicin for ørene
    og som sagt smager forskellig :D

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvad med at holde jer til emnet ?.... Gutten ville have Trance numre.....


    Hvis i vil snakke om andet musik, så lav en tråd om det.


    Godmorgen sure da......


  • Du mangler lige en klassiker


    MFG - When we dream 8)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Du mangler lige en klassiker


    MFG - When we dream 8)


    Ja, den er også nice, men den hørte jeg nu ikke lige i morges. Havde bare lige taget en håndfuld fra min Techno-mappe og smidt ind i en playlist... :))


    Har fået opbygget mig en rimelig god samling efterhånden... :))

  • nu er trance jo et pænt vidt begreb,men her er da et par af mine favoritter :



    Astral Projection - People can fly


    Astral Projection - Anything is possible


    Hiscore - True Freedom


    Limited Growth - No Fate


    Man with no name - Moment of truth


    det er de lidt mere poppede numre jeg hører..kan godt lave en liste med Psy-Trance og Deep trance hvis det skal være..dejlig tung amager bio musik... :D

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Originally posted by Psykozen
    det er oxo et yderst fornuftigt nummer :)


    Yep - købte egentlig den der Reactivate-skive uden at vide hvad der var på. Så er det jo dejligt når man bliver glædeligt overrasket ;)

  • Grill, hvis du siger vi skal holde os til emnet, hvad skal alt det Goa du skrev så nævnes ? ... Okay okay, Goa er vel en form for undergren til Trance ... Men Goa er jo sin helt egen genre ;)


    Anyway, ingen har nævnt disse ultimative numre ..


    Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes [Gabriel & Dresden Remix]
    Sensation - The Anthem 2003 [Robert Gitelman Remix]
    Sonorous - Protonic [Ronski Speed Remix]
    Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus [Tiesto Remix]
    Andain - Summer Calling [Gabriel & Dresden Remix]
    Armin van Buuren - Sunburn [Orginal Mix]
    Conjure One feat. Sinead O'Connor - Tears From The Moon [Tiesto Remix]
    Corderoy - Sweetest Dreams [Ferry Corsten Remix]
    Cultivate - Broken Pieces [Goldenscan Remix]
    Dallas Superstars - Helium [JS16 High Energy Mix]
    Elles de Graaf - Circles of Why [Robert Gitelman Remix]
    Flowerchild feat. Wray - Captivated [Bradski & Jenski Remix]
    Matti Laamanen - Flakes [Ferry Corsten Remix]
    Robert Gitelman - Things 2 Say [M.I.K.E. Remix]
    Rusch & Murray - Epic [Above & Beyond Mix]
    Sun Decade - I'm Alone [Mirco de Govia Vocal Radio Edit]


    Sådan for lige at nævne nogle stykker 8)


    Senere tilføjelse, så er det sådan noget musik jeg gerne ville kunne købe online i en eller anden forretning, har oprettet en tråd omkring emnet ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Grill, hvis du siger vi skal holde os til emnet, hvad skal alt det Goa du skrev så nævnes ? ... Okay okay, Goa er vel en form for undergren til Trance ... Men Goa er jo sin helt egen genre ;).... bla bla bla


    Ja, det er GOA da... men der findes nu også GOA Trance.... Psykedelic Trance.... osv....


    Så længe det er ligende typer af techno, så går det vel ... og det jeg skrev er ikke just "ren" GOA.... Noget er måske, men det er jo lidt af en grå-zone...

  • Rigtigt nok Grill ... Tror du skrev et nummer med Tandu .. Går udfra du mener DJ Tandu der ? ... Eller også kendt som Ayla .. Det er i hvertfald ikke Goa ...


    Men men, synes nu også der er gode Goa tracks .. eller psytrance tracks der er værd at lytte til .. Synes bare ofte at der kører den samme bass hele nummeret igennem ..


    Okay okay, der er måske heller ikke totalt sygt meget varision i de numre jeg nævnte ... Men smag og behag er en vigtig faktor i denne sammenhæng :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Rigtigt nok Grill ... Tror du skrev et nummer med Tandu .. Går udfra du mener DJ Tandu der ? ... Eller også kendt som Ayla .. Det er i hvertfald ikke Goa ...


    Men men, synes nu også der er gode Goa tracks .. eller psytrance tracks der er værd at lytte til .. Synes bare ofte at der kører den samme bass hele nummeret igennem ..


    Okay okay, der er måske heller ikke totalt sygt meget varision i de numre jeg nævnte ... Men smag og behag er en vigtig faktor i denne sammenhæng :D


    Kort sagt ( så jeg kan hente en bajer ) .... NEMLIG. :))

  • Alt det lorte musik, er bare sådan noget som folk de kun ka feste til hvis de er på et eller andet lort...


    og Griller, hva med at du snakker om TRANCE og ik GOA.... som du selv sagde.. han spurgte om Trance numre.. for satan da...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Alt det lorte musik, er bare sådan noget som folk de kun ka feste til hvis de er på et eller andet lort...


    og Griller, hva med at du snakker om TRANCE og ik GOA.... som du selv sagde.. han spurgte om Trance numre.. for satan da...


    Hey... Jeg er da aldrig på noget... ud over lidt %, men kan sgu feste som ingen anden... :))


    Trance og GOA ligger mange gange SÅ tæt op af hinanden at stort set ingen kan høre forskel.


    Hvis jeg gav dig 3 numre med GOA, Trance og GOA-Trance, så ville du nok ikke kunne høre forskel. Der er ingen musikalsk stilarter der er SÅ komplekse og fleretallige som Techno... ;)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Alt det lorte musik, er bare sådan noget som folk de kun ka feste til hvis de er på et eller andet lort...


    Der vil jeg god sige du tager fejl ... Jeg tager ikke stoffer, drikke da øl sammen med vennerne, og kom ikke her og siger du ikke også får en øl af og til ....


    Anyway ... Mange tager måske stoffer til sådan noget lort, men det er nok mere over i den del vi kan kalde techno og ikke trance .. Men det er svært at definere .. Men jeg kender mange som høre dette musik, til og med en kristen person .. og han er kun på kaffe og cigaretter ... Synes det er forkert af dig at stemple folk med det samme fordi de hører trance ? .. Seriøst er der jo bare tale om noget musik nogle kan lide .. andre kan lide Rock ...

  • Quote

    [i]Originally posted by GrillRotten


    Hvis jeg gav dig 3 numre med GOA, Trance og GOA-Trance, så ville du nok ikke kunne høre forskel. Der er ingen musikalsk stilarter der er SÅ komplekse og fleretallige som Techno... ;)


    Nemlig ...


  • Fordi det er præcis det samme :P i mine øjne lyder det af det samme