"De To Tårne" i problemer

  • Quote

    Originally posted by engel
    Det var ellers noget af en liste med fejl i de 2 film. 8o


    Syntes du ?.... Der er 500+ fejl i Titanic.... :] ( kan ikke lige huske hvor mange, men det er der oppe af så vidt jeg husker... )

  • Quote

    Originally posted by engel
    Det var ellers noget af en liste med fejl i de 2 film. 8o


    Ja det kan man godt sige, men synes så mange af dem jeg har læst er så små at det rager mig .. såsom at Gandalfs stav i 1'eren ligger 90 grader anderledes i et andet klip siger mig ikke noget ... Noget andet med de fejl man lægger direkte mærke til ...


    Men synes nu alligevel det er godt gået ... Taget i betragtning af hvor store mange af optagelserne var eller hvor mange optagelser de havde igang på samme tid .. Kan ikke huske hvormange, men det kan man i hvertfald se i Ext. udgaven ..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Syntes du ?.... Der er 500+ fejl i Titanic.... :] ( kan ikke lige huske hvor mange, men det er der oppe af så vidt jeg husker... )


    Det var jeg så heller ikke lige klar over.. man skulle måske se lidt grundigt efter for eftertiden når man ser en film :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Det var jeg så heller ikke lige klar over.. man skulle måske se lidt grundigt efter for eftertiden når man ser en film :))


    Nu synes jeg personligt titanic var en stor fejl i sig selv ... Delvis en joke ..


    Okay lavet film osv., pænt dyr .. Sådan en kæresten eller konen bare skal se, men manden eller fyren .. Hmm ?

  • Quote

    Originally posted by engel
    Det var jeg så heller ikke lige klar over.. man skulle måske se lidt grundigt efter for eftertiden når man ser en film :))


    Ja, det er faktisk meget griner at gøre. En film skal FANDME være god før jeg ikke ligger mærke til fejl hist og her.... Eller reklamer i filmene.... :]


    Kan stadig huske den scene i Titanic hvor man kan se en kamera-mand gennem et koøje.... Totalt kikset.. :]


    og LOTR kan man se en hvid bil komme kørende gennem landskabet når Frodo står og glor ud over det.... :]

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Nu synes jeg personligt titanic var en stor fejl i sig selv ... Delvis en joke ..


    Okay lavet film osv., pænt dyr .. Sådan en kæresten eller konen bare skal se, men manden eller fyren .. Hmm ?


    Det er der så delte meninger om, jeg nødt filmen fra start til slut ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Nu synes jeg personligt titanic var en stor fejl i sig selv ... Delvis en joke ..


    Okay lavet film osv., pænt dyr .. Sådan en kæresten eller konen bare skal se, men manden eller fyren .. Hmm ?


    Nemlig... Chick-Flick... :)) *G*

  • Hehe .. altså kan da godt se sådan en film med en evt. kæreste eller pige, men jeg gør det så ikke rigtigt for min egen skyld, men for hendes ... Det hedder vel at ofre sig ...


    "Lige noget vildt offtopic .. eller uden relevans i denne tråd .. Men Grill, på din hp uden Divx, så kan det godt afspilles i nogle dvder :P Men vil skyde på du vidste det i forvejen ..."


    Og vi stiller tilbage til trådens egentlig mening :D