Joeh.. men at bruge flere år på at lære det på Datam. udd. er vist spild af tid.. så er det vist meget hurtigere og bedre at lære det selv.. feks via nettet.

hacker?
-
-
Originally posted by Aerial
Hatten af for at du hopper på en datamatiker. Droppede det selv efter jeg havde taget et lille års tid
Glæd dig til at starte med at kode i C++Ditto her. Droppede det i første semester lige
inden eksamen. Var godt nok den mest forvirrede
gang "undervisning" jeg nogensinde har oplevet.Desværre skulle vi have Java i stedet for C++
ØV. -
Hey aerial..
Det der med at gå ind på folks computere, det er sgu fedt nok.
Men man kan bare finde deres IP, og så skrive \\IP HER Inde i 'kør'
Det er sjovt nok at gå ind på mIRC og finde en masse IP'er (/dns NICK)
Og derefter gå ind på deres computere, kan dog kun lade sig gøre hvis de har delt nogle ting..Btw. Jeg er kun 15 år, fatter hat af DOS, ved ikk noget om programmering = Måske derfor jeg indtil videre bruger programmer som OptixPro til at 'lege' med..
-
Yep - men ideen bag iptools er at man kan scanne en hel range af ipadresser på en gang og så kommer den selv og serverer oplysningerne til én
Men da jeg ikke vil/kan/gider komme med andre forslag til hacking (da jeg er imod det) var det her det eneste lovlige eksempel jeg kunne komme med
En kammerat rinede faktisk til M$ engang for at spørge om det var tilladt og guess what - det er det faktisk. Brugeren vælge selv at share via netbios og så er det også lovligt for andre at gå ind og se på de delinger
-
En kammerat rinede faktisk til M$ engang for at spørge om det var tilladt og guess what - det er det faktisk. Brugeren vælge selv at share via netbios og så er det også lovligt for andre at gå ind og se på de delinger
he he pænt grineren,
men hva kan man bruge det til?
-
1. Hvis du vil opføre dig korrekt kan du ikke bruge det til en skid.
2. Hvis han har delt med skriveadgang, må du selv lægge 2 og 2 sammen (Hold dig til 1'eren)
-
1. Hvis du vil opføre dig korrekt kan du ikke bruge det til en skid.2. Hvis han har delt med skriveadgang, må du selv lægge 2 og 2 sammen (Hold dig til 1'eren)
"Opføre dig korrekt"
, Den var NY
-
he he ja.
Men alt hacking behøves jo ikke gå ud på at ødelægge
-
he he ja.Men alt hacking behøves jo ikke gå ud på at ødelægge
Det gør jo ikke nogen forskel om man ødelægger noget eller ej... Det er stadig ulovligt, så jeg kan nu ikke se hvorfor folk snakker om det...
-
NB-scanning er jo ikke ulovligt
-
Hvad for dig til at sige at det ikke er ulovligt at scanne efter noget som ikke rager en ?...
-
Om det rager én er en ting, men ulovligt er det ikke.
Brugeren der deler via NB vælger bevidst at gå ind og dele nogle mapper. Derfor burde han/ hun også være bevidst om at andre folk rent faktisk kan se hvad der ligger i de mapper .
Men kan sagtens følge din holdning.
Vil helst gerne selv være så anonym på nettet som muligt. Bryder mig om alt den overvågning der sikkert foregår uden vi ved det
-
Ja.. du har ret, der er sgu sikkert nogen der sidder og ser på hvad vi laver.. men medmindre det er virkelig STORT så tror jeg de er fucking lige glade..
Fx. TDC kan sikkert se alt hvad de har lyst til
-
Bare fordi jeg har en skide Http server kørerende, så prøver 10 hackere om ugen cirka, at hacke min server...(har heldigvis sikret mig)
Jeg vil sige det er kun noget i skal lege med til LAN hvor i kender alle personer¨- eller med andre computere i jeres hjemmenetværk
Men do not use it on the internet, det er så provo at nogen prøver at hacke en hele tiden på nettet, så forpest ikke internettet mere end det er i forvejen ( ved godt det er blevet sagt, men gentager...)
-
Originally posted by supahmuN_
Bare fordi jeg har en skide Http server kørerende, så prøver 10 hackere om ugen cirka, at hacke min server...(har heldigvis sikret mig)Sikker på at der ikke bare er nogle der laver en portscanning på en større ip-range ? :]
Norton skal jo f.eks altid dramatisere det hele og skrive ALERT : Trojan atempt pga en lille scanning ?
-
Ulovligt eller ej, så er hacking ligesom at bryde ind i en anden mands hus. Om han så deler eller ej. Bare fordi hr. Hansen har glemt at låse fordøren, render man ikke ind i stuen og ser om der er noget man kan negle. Hvis jeg på noget tidspunkt finder et navn på én som har været i min com, så jeg nok sørge for at han lærer mit alu-bat at kende
-
Originally posted by Torque
jeg nok sørge for at han lærer mit alu-bat at kendeLOL *G*
-
Originally posted by Torque
Ulovligt eller ej, så er hacking ligesom at bryde ind i en anden mands hus. Om han så deler eller ej. Bare fordi hr. Hansen har glemt at låse fordøren, render man ikke ind i stuen og ser om der er noget man kan negle. Hvis jeg på noget tidspunkt finder et navn på én som har været i min com, så jeg nok sørge for at han lærer mit alu-bat at kendeNemlig...
-
nej de bruger alle et hacking program som der bruger et lille hul i apache's http server ... men Firewallen tager dem heldigvis inden de når helt ind... og det er ikke kun danskere som har prøvet..
-
Originally posted by supahmuN_
som der bruger et lille hul i apache's http server ...
Findes der ikke nogen patch der kan fixe det ?