QuoteOriginally posted by WebT
Fordi Schumi endte på 4 pladsen? Det skal man skam ikke høre noget for, det var nok noget af det flotteste race han har præsteret i sin karriere - det er ikke hver dag man ser en F1 køre smutte ned på sidstepladsen for så at slutte på 4 pladsen, wow - selvom vi alle godt vidste han ikke ville blive verdensmestre synes jeg det var et rigtigt rigtigt flot sidste løb han præsterede - tror mange måske ville ha' valgt at stoppe da punkteringen betød han kom 2 minutter bagud så tidligt - men han kæmpede flot.
Synes også det var en rigtig flot gestus af Alonso til pressekonferencen, da han sagde ”At vinde et F1 VM med Schumacher på banen er en meget flottere præstation end hvis han ikke var”
Ja
Var heller ikke kritisk, men forstå mig ret, er sårn venligt ment, er mig og en tredjeårs elev der har lidt snak om F1, faktisk ham der arrangede rusturen, og satte lige noget tid af til at hjælpe efter turen, da min afhentning var forsinket, og har så snakket med personen en del gange, så er sårn med god tone, bare lidt intern halløj..
Det hele startede med mig og min Ferrari trøje/jakke (den blå - da de havde det der dækmærke jeg aldrig kan huske navnet på... - Anyhow, med Schumacher tryk omkring nakken)
hvorfor jeg fik et "Sikke da en grim trøje du har på Marc", og vi så fik en længere bilsnak på vejen hjem fra Langeland..