Guide til udskiftning af kølepastaen i en laptop

• Hey Tweakers!

Det jeg skrev før, er nu blevet til en hel guide, som er meget mere detaljeret end før:)
    Hvis i stadig har mod på at udskifte kølepastaen i jeres bærbar, kan guiden læses her.
    http://www.laptopworld.dk/index.php?id=337

MvH Dennis
    (Håber at dette bliver opfattet som hjælpende, og ikke som reklame for laptopworld)

• Det er self en rigtigt god måde at få kølet sin bærbar bedre på, men garantien smutter jo så vidt jeg ved? :rolleyes:
    Hvilket er pænt træls :)

Men kom os lige til at tænke på om man overhovedet kan se at det er blevet gjort? Altså sku du fjerne en slags blumbering for at komme ind til CPUen?

Originally posted by Kenny
    Det er self en rigtigt god måde at få kølet sin bærbar bedre på, men garantien smutter jo så vidt jeg ved? :rolleyes:
    Hvilket er pænt træls :)

Men kom os lige til at tænke på om man overhovedet kan se at det er blevet gjort? Altså sku du fjerne en slags blumbering for at komme ind til CPUen?

Nææ garantien ryger vist nok ikke - ikke på en Vega ihvertfald, de er jo "build-to-order". Hvis man ved hvad man laver er det ikke et større indgreb.

Der var ingen plumbering eller andet der kunne bevise at jeg havde haft maskinen skilt af, det eneste skulle vel næsten være at man kan se at kølepastaen ikke er den samme som før:))
    Tror faktisk ikke der er mange firmaer der kører med plumbering, da de næsten alle sammen får maskinerne produceret ved et 3. parts firma som fx Comapal.