Hejsa.
Jeg har efterhånden spillet på min warrior i lidt over 1 år. Og ærlig talt, så er den begyndt at kede mig. Jeg begyndte så her for en lille måned siden, at spille på rogue op. Dette har fanget min opmærksomhed 100%, alle aspekterne i at spille denne class er, efter min mening, helt fantastisk.
Så jeg tænkte, hvis nogle var interesseret, så ville jeg være villig til at bytte min gnome warrior for en rogue, uanset class og faction. Der er mulighed for at transfer denne char., eftersom den stadig er på sin originale server.
Hvis nogen virkelig er interesseret, skal jeg med glæde sende specifikke information hvad angår items, rep. osv., men vil da lige ridse kort op.
Head: Wrath, Endlessrage, Lionheart
Neck: Barbed Choker, Dragonslayer's Medallion
Shoulder: Conqueror's Spaulders, might
Chest: ZG reward, might
Back: Unyielding, Dragon's bloodcape
Bracer: Bracers of Brutality, wrath
Hands: Flameguard, wrath
Belt: ZG, Ossirians binding, wrath
Legs: Legguard of fallen crusader, wrath, titanic leggings
Feet: Chromatic, wrath
Ring: Circle of applied force, Don Julio, Seal of the Gurobashi, Heavy Dark Iron, Malfurions signet, Revered AQ defense ring
Trinkets: AV rank6 trinket, Onyxia trinket, hand of justice, black hand's breath
Weapons: Ashkandi, Spineshatter, Sand Polished Hammer, Aegis of the Bloodgod
Ud over alt dette, har jeg alle epic Dark Iron FR items, samt forskellige epic NR items. Adgang til alle instances, 2 epic mounts, en god portion penge og alene det faktum at det er en gnome, burde alene være nok til at få en god account i bytte.
Smid en besked over sitet eller tilføj mig på MSN. Jeg undskylder opsætningen og hvis det hele ser en smule uoverskueligt ud, det gik lidt stærkt.
MSN: prime@veddum.com