tux'n'tosh til windows?

• hej

har en lille bøn... ville gerne have den iconpackager fil der hedder tux'n'tosh... det er en sådan nogle ikoner med den søde pingvin tux... har prøvet at finde dem men har ik selv kunne... nogle der gider hjælpe mig... må også gerne være som ikoner for sig... skal bare være .ico filer eller en iconpackager fil

på forhånd tak
    Jens

• hmm nej det er som png filer... gider ikke lave dem allesammen om til ico filer... andre der har en ide om hvor jeg kan finde dem

• har selv prøvet med google og de eneste jeg kunne finde var til linux og mac... vil gerne have det til windows... crystalxp kan jeg ik finde rundt på synes ik jeg kan finde en søgefunktion :rolleyes: ?... og de har den heller ik på wincustomize ;(

Edit: fandt den på deviantart... men der var linket dødt

Originally posted by jensfr
    har selv prøvet med google og de eneste jeg kunne finde var til linux og mac... vil gerne have det til windows... crystalxp kan jeg ik finde rundt på synes ik jeg kan finde en søgefunktion :rolleyes: ?... og de har den heller ik på wincustomize ;(

Edit: fandt den på deviantart... men der var linket dødt

På et af de link, som jeg fandt vha. google - havde de dem både i mac og win-versioner. Så det vist ikke meget du har kigget i de links !

Kig her: 2. link på google søgningen, er der både til mac og win !!
    Og så er det ellers bare med at bladre igennem.

Og som WebT skriver så findes der programmer der kan konvertere flere på en gang ! Ved ik' lige hvad de hedder, men en google-tur kan vel finde et par el. 10.

• hmm har fået et nogenlunde tema ud af at konvertere dem, og lave mit eget theme... btw det link med mac og win ikoner er altså kun mac... vil nu stadi fortrække det originale theme hvis nogen skulle kunne finde det

Originally posted by jensfr
    hmm har fået et nogenlunde tema ud af at konvertere dem, og lave mit eget theme... btw det link med mac og win ikoner er altså kun mac... vil nu stadi fortrække det originale theme hvis nogen skulle kunne finde det

Ka' godt være at det er mig - men på den side, som jeg kigger på, er der 27 sider med windows ikoner og mener, at der er nogle tux-ikon-sæt i blandt dem.
    Her er lige et screenshot af den side jeg kigger på

[Blocked Image: http://img268.imageshack.us/img268/3625/winiconsow5.jpg]

Men fint du har fået konverteret noget. :9xo

• jaja noget tux er der da... men det er ikke lige det jeg søger... hedder itux... og ligner heller ik.... det jeg søger hedder tux'n'tosh der hvor jeg har kunne finde det...