En ting skal de have ros for og det er deres prise,
de er begyndt at være rigtig gode, hvis man køber på nettet
-
-
Quote
Originally posted by master
En ting skal de have ros for og det er deres prise,
de er begyndt at være rigtig gode, hvis man køber på nettetYep.
Hvis de så bare ville sende det man bestiller
og ikke tage en uge om det.Jeg har for øvrigt fået lovning på at få
mine penge tilbage i løbet af denne uge.
Rykkede for dem i dag. -
Quote
Originally posted by The Hans
Yep.
Hvis de så bare ville sende det man bestiller
og ikke tage en uge om det.Jeg har for øvrigt fået lovning på at få
mine penge tilbage i løbet af denne uge.
Rykkede for dem i dag.Mon så ikke de kommer
-
jamen de er helt fine prc-data.. de yder god service (ifølge en af min venner) så intet der..
-
Jeg har handlet hos dem én gang, og det var fordi jeg lige stod og skulle bruge et billigt kabinet hurtigt. Det kom dagen efter, så på punkt er der sgu ikke noget at pibe over. Husk lige på, at når ting skal krediteres eller omvendt, så sidder der sikkert en eller anden og ornder det i deres bogføring. Rom blev ikke drukket på én dag.
Jeg har før fået dårlig service ved e-handel men altså ikke hos PC Focus. Én dårlig transaktion er ikke ensbetydende med konsekvent dårlige af slagsen.. -
Quote
Originally posted by Bauner
Jeg har handlet hos dem én gang, og det var fordi jeg lige stod og skulle bruge et billigt kabinet hurtigt. Det kom dagen efter, så på punkt er der sgu ikke noget at pibe over. Husk lige på, at når ting skal krediteres eller omvendt, så sidder der sikkert en eller anden og ornder det i deres bogføring. Rom blev ikke drukket på én dag.
Jeg har før fået dårlig service ved e-handel men altså ikke hos PC Focus. Én dårlig transaktion er ikke ensbetydende med konsekvent dårlige af slagsen..Det har du da ret i, men havde de nu sendt det jeg
havde bestilt, ville der jo ikke være blevet tale om
noget der skulle krediteres.
At svare på en afbestilling, ved at fortælle at man har
sendt det og så først sende det flere timer senere,
synes jeg ikke er ok. De kunne da lige så godt
annulere den ordre og så var det problem løst og
jeg var sluppet for at køre på posthuset og sende
det tilbage, samt vente på at få mine penge tilbage.Jeg synes godt nok jeg har været uheldig de sidste
par gange jeg har handlet på nettet.
Bestilte 2 film hos DVD pusheren. De 2 Tårne
og Startrek Nemesis. Efter 3 dage kom de 2 tårne,
men Nemesis var ikke med. Et par mails hjalp dog på
det, så jeg fik Nemesis med posten i dag.
Jeg synes det er ok, at de indrømmer en fejl.
De var også ret hurtige til at svare.Fejl kan jo ske, men jeg synes at det mindste en
forhandler kan gøre, er at sende det man bestiller
og godtage en afbestilling.
Har de ikke det ønskede på lager, kan de i det
mindste sende en mail og høre om man er
interesseret i noget andet i stedet for.
Havde de sendt en mail og spurgt om jeg ville have et K7SOM+
i stedet for, kunne jeg have svaret nej og fortælle hvorfor.
Det kunne endda være, at jeg havde købt et andet
bundkort hos dem i stedet for.
5 dages leveringstid på en vare, angivet som på lager,
er ikke den standard jeg er vant til. -
For retfærdighedens skyld, vil jeg lige fortælle,
at jeg har fået mine penge fra PC Focus i dag
inkl. portoen for at sende MB retur.Fair nok, men handelen var en dårlig oplevelse,
så det gør jeg ikke een gang til