Airflow i Antec P180

• Da jeg overvejer at anskaffe mig sådan et Antec P180. Så ville jeg lige høre hvad i har at sige om dette kabinet.

Og da jeg skal have smidt mit vandkøling i det så har jeg 2 forslag til hvordan airflowet skal være. Hvad ville i mene der er det mest optimale???

Jeg regnede med at sætte en Dual radiator i toppen(ligesom jeg har i mit pc-v1100) Og en single i fronten i det øverste kammer. Eller har i andre forslag som i ville mene er bedre???

• Helt klart 1'eren - ud fra min viden om, at den enkleste vej for en luftstrøm er den hurtigste. Ikke noget med modsat pres fra andre luftstrømme. Det giver en form for hvivler, som så gør, at de varme luftstrømme er længere tid i kabinettet.
    Og det gælder jo om at få skiftet luften ud, så hurtigt som muligt. Så'n forstår jeg det, der er meningen med et ordentligt airflow.

Originally posted by Bentzin
    Helt klart 1'eren - ud fra min viden om, at den enkleste vej for en luftstrøm er den hurtigste. Ikke noget med modsat pres fra andre luftstrømme. Det giver en form for hvivler, som så gør, at de varme luftstrømme er længere tid i kabinettet.
    Og det gælder jo om at få skiftet luften ud, så hurtigt som muligt. Så'n forstår jeg det, der er meningen med et ordentligt airflow.

Det er også nummer 1 jeg selv troede var den mest optimale. Tror du at det ville forbedre airflowet ved at sætte en 120mm blæser i siden af kabinetet. Som også tage lidt kold luft ind???

• Også 1 fra mig. Jeg har selv dette kabinet og jeg er skam meget glad for det. 1 pga. din bagblæser og topblæser hiver varmen ud som Cpu køleren afgiver. Mig Ninja køler er rettet mod bagblæseren så den hiver den luft ud med det samme.

Der kan vidst ikke sidde nogen blæser i siden. Da der ikke er nogen huller den kan trække luften ind ad.
    Men hvis du smider en Blæser i fronten så er der nok airflow i det kabi.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Rettet 2 gange, sidst af Artisan ().

Originally posted by Artisan
    Også 1 fra mig. Jeg har selv dette kabinet og jeg er skam meget glad for det. 1 pga. din bagblæser og topblæser hiver varmen ud som Cpu køleren afgiver. Min køler er rettet mod bagblæseren så den hiver den luft ud med det samme.

Helt det samme her :razz:

Originally posted by Artisan
    Også 1 fra mig. Jeg har selv dette kabinet og jeg er skam meget glad for det. 1 pga. din bagblæser og topblæser hiver varmen ud som Cpu køleren afgiver. Mig Ninja køler er rettet mod bagblæseren så den hiver den luft ud med det samme.

Der kan vidst ikke sidde nogen blæser i siden. Da der ikke er nogen huller den kan trække luften ind ad.
    Men hvis du smider en Blæser i fronten så er der nok airflow i det kabi.

Ja der kommer en 120mm blæser+radiator i fronten. Også regnede jeg med at skære hul så der kan være en dual i toppen...

• Har det kabinet og jeg kører med samme konfiguration som RoadRage. :)

Intel Core 2 Duo E6600 @ 3,6 GHz Cooled by Scythe Infinity
    ASUS P5W Deluxe
    2 x 1 Gb OCZ PC2-6400 XTX Platinum
    BFG 7900 GT @ 563/800
    Antec Performance One P180B
    Seasonic S12 600W