Ja her kommer en hade tråd om postdk. Jeg sendte en pakke her i fredags, en ganske normal pakke... Og der bliver også sendt en til mig samme dag... Her i mandags regner jeg med han modtager sin pakke og jeg modtager min. Men nej, fair nok kunne jo være han ikk fik sendt fredag, jeg venter en dag.... Stadig ingen pakke, måske imorgen? Nej stadig ingen, vi snakker så sammen ´her i aften hvor vi erfare hans var kommet til aabenra hvor han bor, men sendt 100km væk til fredericia OG UDLEVERET!!??!? Hva fanden sker der med postdk? Og min pakke ligger i taulov hvor den har ligget siden fredag? Hvor helvede er taulov og hvorfor ligger min pakke der? Jeg er så utilfreds, og jeg kommer til at bruge tid på at ringe ind imorgen til postdk for at få af vide hva helvede der forgår! Jeg er så gal over det, som om jeg ikke har andet at lave. Nu har jeg siddet og kigget på den pakkelabel i 10min, man kan ikk læse det forkert, det er skrevet med BLOKBOGSTAVER, du kan ikk tage fejl, altså jeg har sendt pakker hvor russerer har kunne læse hvad der stod på pakkelablen, hvor det var kommet frem den næste dag... Lige lidt brok fra mig af, jeg er bare så sur over det, da jeg står og mangler noget i den pakke... Andre med samme erfaring?

PostDK
-
-
Taulov ligger oppe ved Fredericia.. og ja...
Maaaaaange erfaringer...
-
Fejl sker immervæk, sådan er det bare.
-
Ja FlowingLil , en lille smutter fra post danmarks side. Jeg har også oplevet 2 gange at minne pakker er strandet på Taulov Pakkecenter og først er blevet sendt videre næste eller dagen efter igen. Har aldrig oplevet det med København's Pakkecenter.
Har også oplevet en smutter fra en internet shop i dag, jeg bestilte en Hiper HPU-4K530, varen kom til tiden men det var en standard Hiper 350Watt der var i pakken
, men de er jo kun mennesker.
Et gammelt ordsprog siger:
Den der ingen fejl laver, laver ikke så meget andet.
-
Originally posted by FlowingLil
Ja her kommer en hade tråd om postdk. Jeg sendte en pakke her i fredags, en ganske normal pakke... Lige lidt brok fra mig af, jeg er bare så sur over det, da jeg står og mangler noget i den pakke... Andre med samme erfaring?
Næ, har været heldig, men forstår dig godt; vi sender tit noget med posten, i den tillid at andre gør sit arbejde godt.
Som min sensei altid sagde: Gør altid dit bedste i enhver handling, så vil du altid have en god samvittighed, og dø med ære.
Ja, iriterende når andre svigter !!!! -
Vi i midtdata modtager nogen gange Bilkas pakker
Det ved jeg så ikke lige hvordan det kan lade sig gøre, men fair nok.
Selvfølgeligt bliver de smidt postmanden i hovedet næste gang han kommer -
well alle pakker skal først til taulov eller kbh centralerne inden de fordeles ud.....hvad der derefter er sket kan man kun gætte på, men måske er pakken beskadiget så meget så de er ved at oprette en sag på det, eller mærkatet med modtager er røget af ...der kan ske mange ting og nogle gange opstår der også fejl.... (ca 3% af tilfældene kan der ske en mindre fejl et eller andet sted i hele forløbet...noget af det påvirker kunden andre gange er det blot en fejlscanning osv)...hvis der står at den er udleveret og modtageren ikke har fået den, så ring til kundeservice...den kan være udleveret på en adresse med samme vejnavn men i en anden by i post nr området...det er nok en af de mest almindelige fejl.
-
Når men nu ringede jeg ind til post dk, de sagde jeg skulle oprette en reklamation/efterlysning. Nu må vi se hvornår der sker noget....