LOTR: The Two Towers

  • Ja, så er der fandme pænt lang tid til :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Unforgiven, Extended, er jo en forlænget udgave af filmen, og ikke bare noget ekstra bonusmateriale ?
    du får meget mere at vide i filmen.. i 2'eren "the two towers - extended" kommer der for eksempel 200 ektra shots ind.


    Btw har også anskaffet mig "The Two Towers" på udgivelsesdagen til 199,99 dask.. (billigt i forhold til hvad man giver i for den i butikkerne)

  • Har ikke set en "disse" af disse film og er heller ikke sikker på at jeg får set dem, da det ikke lige er mig. Har kun set klip fra dem og synes de er lidt for meget fantastiske til en "gammel" en som mig ;) Men det er jo heldigvis ikke ensbetydende med at de er dårlige - smag og behag ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Har ikke set en "disse" af disse film og er heller ikke sikker på at jeg får set dem, da det ikke lige er mig. Har kun set klip fra dem og synes de er lidt for meget fantastiske til en "gammel" en som mig ;) Men det er jo heldigvis ikke ensbetydende med at de er dårlige - smag og behag ;)


    Gammel en som dig.... Bryd sammen og tilstå,
    hvor gammel er du da? :D

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Gammel en som dig.... Bryd sammen og tilstå,
    hvor gammel er du da? :D


    Sshhh - du må ik' si' d til nogen - men der står vist nok at jeg er født i '53 ;)
    Edit: Altså - 1953 :D

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jo. der er lang tid, hvis man som jeg, ikke bryder sig
    om biffer. ;)


    Kunne ikke forstille mig at de som med de 2 andre venter helt til August 04 med at sende 3eren ud på DVD, der kommer jo ikke flere, så jeg håber da ikke at de venter med at sende 3eren ud på DVD til August04....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Sshhh - du må ik' si' d til nogen - men der står vist nok at jeg er født i '53 ;)
    Edit: Altså - 1953 :D


    LOL

    Fair nok. Jeg troede lige jeg kunne skovle dig
    med min alder.... Også en hemmelighed... 1963


    Jeg regner da stærkt med at se Starwars, Startrek
    osv. om 10 år. Bliver man da aldrig for gammel til. :D

  • Quote

    Kunne ikke forstille mig at de som med de 2 andre venter helt til August 04 med at sende 3eren ud på DVD, der kommer jo ikke flere, så jeg håber da ikke at de venter med at sende 3eren ud på DVD til August04....


    :)


    Jeg er bange for at dine anelser holder stik.
    De skal jo lige score på biografsalget først,
    så vi DVD stakler kommer nok til at vente længe ;(


    Starwars kommer først i 2005... ;(;(;(

  • Hvordan kan du sige, at LOTR er for fantastisk? Tolkiens univers er jo netop..."fantasy".


    Hvis man forventer noget andet, end en fantastisk film, når man ser LOTR. Så kan man godt droppe det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Godmorgen - jeg mener at man skal da klart have biograf/directors cut versionen, da den i sig selv er pissefed, som den også var det sidste år. TTT EE skal da også ejes så den matcher FOTR EE i samlingen. I år kommer EE giftset jo med Gollum, hvilket jo næsten er alt for frækt ;)

  • jeg venter da helt klart på den Specielle DVD version der kommer , har jo FoTR i extended udgave og skal da også have de to andre

  • Quote

    Originally posted by Todi
    Godmorgen - jeg mener at man skal da klart have biograf/directors cut versionen, da den i sig selv er pissefed, som den også var det sidste år. TTT EE skal da også ejes så den matcher FOTR EE i samlingen. I år kommer EE giftset jo med Gollum, hvilket jo næsten er alt for frækt ;)


    den gullem figur er ikk noget at råbe hurra for ;(

  • Gollum er sej! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • min far er også fra 1953, han gik både og købte den normale version af 1 og den extended og 2'eren, så der er kun en ting at sige, DET er om det interesserer en eller ej..

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvordan kan du sige, at LOTR er for fantastisk? Tolkiens univers er jo netop..."fantasy".


    Hvis man forventer noget andet, end en fantastisk film, når man ser LOTR. Så kan man godt droppe det.


    Går ud fra at det er mig du hentyder til ! Ja jeg synes LOTR er FOR fantastisk og med det mener jeg, at det er da koay hvis folk gider sidde i flere timer og se på en masse "speciel effects". Men det er altså bare ikke mig. For selv om jeg er en gammel rotte ;) så ka' jeg s.. ik' sidde stille så længe :) - undtagen hvis det altså er foran mit "lille alter" 8);)

  • Rigtige mænd er ligeglade med alder osv. Selvfølgelig ser vi da LOTR. Omend det kan virke lidt hjernedødt, har jeg selv købt De To Tårne, så jeg har begge to på DVD. Har ellers set begge to i biffen med min knægt 8o Må, med et glimt i øjet, tilstå at jeg er fra 66, og har set Titanic med tårer i øjenene :O