Gode råd til køb af barbermaskine

  • Hey, jeg købte noget jeg troede var noget værrer bæ til at state med. Men fandt så ud af den holder strøm MEGET længe selvfølgelig efter hvor meget man bruger den, jeg har ikke det vilde hårvekst. Men ca hver 3 dag barbere jeg mig. Og så holder den ca 1-2 måneder i strøm før den skal lades igen. Den tager det fnilleri jeg har, og skal lige siges den kostede mig 60 kr for ny.
    EDIT: glemte at sige at denne her kan køre under vand, i barber gele.


    Men jeg ville købe en braun eller hvad den hedder.. De skulle efter siges være meget gode.. Kig efter noget i din pris leje og se om der ikke er en braun med nogle gode egenskaber.


    Gode ram osv. :P


    HaZe Out

  • Jeg går og overvejer om jeg skal købe den fra bilka, eller den til 1000 fra elgiganten. Synes godt nok 1000 er mange penge for sådan en djævel...



    Hvordan har du d fået den til den pris?

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Vi snakker om barbering.. come on. Det er noget man står og roder med om morgenen. Er der også trends for hvordan man klipper negle?


    Ja .. lige pt. benytter jeg f.eks. kosten med barbersæbe... det tager sq ikke væsentlig længere tid, og med en kniv er det bare et spørgsmål om øvelse.

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Jeg går og overvejer om jeg skal købe den fra bilka, eller den til 1000 fra elgiganten. Synes godt nok 1000 er mange penge for sådan en djævel...



    Hvordan har du d fået den til den pris?


    Det var til et marked hvor der var en som solgte helt nye uåbnet (dvs pakken var inde i plastic) og der har de pligt til at forhandle.. så jeg sagde 60 den kostede vel 150kr eller lign.. det er bare sådan et billig mærke, men den virker sku..