servere nede til kl 16?

  • Gid man kunne komme til at spille på Dragonmaw!! Er lige blevet optaget i en ny guild, skal bare ha en invite! samtidig er jeg sygt spændt på at se hvilken rank jeg er. Ffs, jeg går ikk i seng før den er oppe igen!!

  • Helt seriøst.. det er kun et spil - der er andet at lave i livet.
    Forstår virkelig ikke at folk broker sig så meget over blizzard - synes i at de gør det skidt, så drop spillet :)


    Jeg synes at det er sørgeligt at se hvor mange det egentlig er som ikke kan leve uden at spille WoW. Det er jo direkte nogen som pjækker fra skole og/eller arbejde for at spille wow på en ny server. Det er virkelig for langt ude.


    Så hey, lav noget andet, og gå på i morgen hvor de sikkert er oppe igen.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Helt seriøst.. det er kun et spil - der er andet at lave i livet.
    Forstår virkelig ikke at folk broker sig så meget over blizzard - synes i at de gør det skidt, så drop spillet :)


    Jeg synes at det er sørgeligt at se hvor mange det egentlig er som ikke kan leve uden at spille WoW. Det er jo direkte nogen som pjækker fra skole og/eller arbejde for at spille wow på en ny server. Det er virkelig for langt ude.


    Så hey, lav noget andet, og gå på i morgen hvor de sikkert er oppe igen.


    Der er ikke andet at lave i livet kl. 00.04, og jeg er ikke træt. Jeg synes bare ikke de skulle prøve og sætte noget tidspunkt hvor de er færdige - Vi ser jo igen og igen de overskrider det!


    Og bare synes det sørgeligt..

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Helt seriøst.. det er kun et spil - der er andet at lave i livet.
    Forstår virkelig ikke at folk broker sig så meget over blizzard - synes i at de gør det skidt, så drop spillet :)


    Jeg synes at det er sørgeligt at se hvor mange det egentlig er som ikke kan leve uden at spille WoW. Det er jo direkte nogen som pjækker fra skole og/eller arbejde for at spille wow på en ny server. Det er virkelig for langt ude.


    Så hey, lav noget andet, og gå på i morgen hvor de sikkert er oppe igen.



    Fordi du ikke forstår det. Det er sgu en ond cirkel, har prøvet at stoppe med at spille det to gange hvor jeg afbestilte mit account men alligevel købte jeg det igen.. Hvis du ikke spiller det, forstår du ikke hvorfor folk bliver så sindsygt grebet af det :)

  • Quote

    Originally posted by DXC



    Fordi du ikke forstår det. Det er sgu en ond cirkel, har prøvet at stoppe med at spille det to gange hvor jeg afbestilte mit account men alligevel købte jeg det igen.. Hvis du ikke spiller det, forstår du ikke hvorfor folk bliver så sindsygt grebet af det :)


    Jeg har spillet det i ca. 6 måneder, og 1 måned med beta, og blev da også grebet af det, og kunne godt selv se problemet. Så derfor stoppede jeg.


    Jeg blev lvl60, og så kunne jeg hurtigt så hvor meget tid jeg faktisk ville komme til at spilde på spillet hvis man ville have nogen gode items eller bare følge med andre - så derfor stoppede jeg.


    Jeg blev skam også grebet af det, men jeg kan skam se realiteten i øjene og stoppe det inden det gik helt galt ;)


  • Ja, men der er mange andre mennesker der netop ikke kan det.

  • Okay alligevel rimeligt spooky at de har lukket servere ned siden i går


    Det er jo som om at de har lavet den her patch, og så slet ikk tester om det virker eller noget... Hehe de må virkelig være forhastede hos Blizzard :))


    Syns faktisk det er ret komisk at se de zombier der spiller wow 24/7, vende tilbage til virkeligheden :D Der er endda nogle der er så desperate at de starter cs op :hb:


    US serverne er alle sammen oppe :) Så mangler vi bare at blizz-eu får ringet til deres kolleger i usa og hører hemmeligheden bag 1.12 :))
    http://worldofwarcraft.com/realmstatus/