S: Ti-89

  • Der har efterhånden været en del forespørgsler på køb af TI-89 herinde, så mon ikke der kunne være nogen der er interesseret i:


    1 stk. TI-89 inkl. USB-datakabel, link-kabel, CD og tysk manual.


    Lommeregneren er købt i Tyskland i efteråret 2003, men fremstår helt ny, da den stort set ikke har været brugt.


    Dansk (og engelsk) manual kan hentes her: http://education.ti.com/educat…9&contentPaneId=17&cid=US


    Den sælges for HBO 800,- + porto indbetalt på min konto, eller, hvis den kommende køber bor i Københavnsområdet, kan vi mødes på en station og ordne handlen der.


    Auktionen løber til torsdag d. 24. kl 22.00 eller til der er en der byder 1000,-.


    Andre der har lommeregnere magen til eller tilsvarende til salg bedes oprette deres egne tråden.

  • Quote

    Originally posted by SnoopyDog
    Er det Platinum modellen?


    Der findes, mig bekendt, ikke nogen Platinium-udgave af TI-89, men de nyere udgaver hedder Tirtanium.
    Jeg er dog ikke klar over hvad forskellen på er på den gamle og den nye model.

  • Quote

    Der findes, mig bekendt, ikke nogen Platinium-udgave af TI-89, men de nyere udgaver hedder Tirtanium.


    Ja, det var det som jeg mente :cheers: men det er den gamle model du har, kan jeg forstå.