Miami Vice

• Var inde og se denne film i Lørdag's, dog lidt stiv :crazyeyes:
    Men alt i alt kan filmen varmt anbefales, selvom jeg var lidt stiv da jeg så den. :T

Andre som har været inde og se den ?

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Rettet en gang, sidst af Artisan ().

• Har ikke set den men har overvejet det kraftigt, dog hele tiden været meget i tvivl om Colin Farrell og Jamie Foxx kunne leve op til Don Johnson og Michael Thomas – og om de overhovedet passede ind i rollerne som Crokket og Tubbs. Selvom du var småstiv :D kan du evt uddybe lidt hvad der var fedt? Er det et rent actionbrag eller er det en god film med god historie osv?

Mvh
    Martin

• hvis der ikke havde været så langt til bunden af min pengepung, så ville jeg formodentlig have valgt at se den.

Om den så kan løfte arven fra den gamle serie, skal jeg ikke kunne sige. Det er begrænset, hvad jeg har set af den serie alligevel.

Min eneste forventning ville være et brag af en actionfilm.

• Vi var nogle drenge inde og se den igår. Synes den var rigtig fed! Shit nogle lydeffekter!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Mig og kæresten skal nok ind og se den på lørdag :D

Og damn spørg lige om vi glæder os :roller:

Jeg har virkelig set frem til at skulle ind se den lige siden jeg så en trailer for den :dance:

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Jo jo, så var vi da inde og se den her i aften :)

Og det var sgu en god film :D Havde dog alligevel forventet en lille bitte smule mere action, men alt i alt var det sgu en kanon film :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina