har lavet en bruger - og den er oprettet (kan ikke lave en ny bruger til samme mail-addresse)... når prøver at logge på med min konto, får jeg beskeden at jeg skal aktiverer kontoen først - men hvor???
har ikke modtaet nogen mails fra boomtown.net
hvordan aktiverer man en bruger hos boomtown.net?
- xenon
- Lukket
-
-
Husk at skrive den rigtig email. Måske har de problemer med deres servere...
-
jeg skriver en mailaddresse jeg bruger - har bare ikke modtaget noget endnu (tjekker løbende)
-
Originally posted by xenon
jeg skriver en mailaddresse jeg bruger - har bare ikke modtaget noget endnu (tjekker løbende)Skrev du den rigtig?
Ellers prøv deres IRC channel.
-
hvis du bruger hotmail, kan den evt. ligge i uønsket mail. Da jeg lavede min gik der også 40 år før jeg fik mailen, men den kom tilsidst. Tålmodighed min ven tålmodighed.
-
Ka se du bruger en ordentlig pop3 mail... men stadig er der nogle antispam programmer, der smider alt der er sendt fra et program i junk-mail...
-
Originally posted by KarGa
Ka se du bruger en ordentlig pop3 mail... men stadig er der nogle antispam programmer, der smider alt der er sendt fra et program i junk-mail...bruger faktisk ikke den addresse der står i min profil længere - den stank faktisk ret emget - ingen spam filtre og så lige at serveren her på ostenfeld var nede i lidt over 2 uger her i ferien
- thank god at jeg havde lavet en gmail-account på det tidspunkt...
anywayz jeg har åbenbart modtaget den mail - den lå i spamfolderen - så stort bifald til Kolyzer herfra