• Fodbold er 20 idioter der forsøger at få fat i en bold bare for at sparke lortet væk og 2 fjolser der står og venter på at bolden kommer til dem.


    det er nok den mest intetsigende sport der findes


  • læser ikke ekstra bladet :P


    men seriøst hvis man skal være flueknepper så er der jo ikke meget fedt sport ..
    personligt synes jeg det er griner at dyrke sport .. gider ikke sidde foran computeren all day ..


    skal ikke kun sige om der er nogle her der gør det .. håber jeg da ikke :P

  • jeg har da respekt for FCK som et hold .. på nær nogle få spillere som virkeligt lider af storhedsvanvid ..


    host Zuma.. her kan vi virkeligt tale om en kegle der tror han er den næste Ronaldo .. han kan noget .. men ikke så meget som han selv tror ..


    citat.. : jeg kan spille på alle hold på en god dag ! citat slut ..


    Zuma kommer også snart med en bog der hedder 21 mod mig .. den omhandler racisme på banen .. for det er jo klart at folk ikke kan klare at han er så genial til fodbold .. derfor bliver de nødt til at fælde ham hele tiden .. og de kan heller ikke klare at en sort mand er så god til fodbold ..


    DROP DET NU .. tag en stikpille ..


    så har vi self også den elskelige svensker der ikke kan finde ud af hvilken farve hans hår skal have og kan ligne en albino .. og ikke sys Ranger er noget særligt ..


    og sidst men ikke mindst den Mygland som er glad for Carlsberg og stolt af sine brystvorter ..


    ud over de tre tilfælde er resten af FCK holdet nu glimrende :)

  • plauge


    den slags spillere har ALLE hold jo..


    for min skyld måtte de gerne smide mykland tilbage hvor han kommer fra,eller bare i det mindste klippe ham ;)


    Petterson(svenskeren med det farvede hår) han er intet mindre end en genial spiller i mine øjne :)

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W


  • synes bare de tre spillere er lidt mere ekstreme end de andre ... okay dem fra Jydland er jo heller ikke helt raske .. vi har en som bitchslapper sin kæreste og en anden som glædeligt giver skaller til sine holdmates hvis de bliver provo

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    Fodbold er 20 idioter der forsøger at få fat i en bold bare for at sparke lortet væk og 2 fjolser der står og venter på at bolden kommer til dem.


    det er nok den mest intetsigende sport der findes


    Ja og folk der skriver sådan en gang ævl, fatter ikke en dyt af, hva' det handler om og hva' der kræves :rolleyes: De gør det kun for at spille "smart-ass" X(

  • giver spiff ret... Fodbold er fandme for stener... det er den mest dødsyge sport der findes.. og cykling ligger meget tæt på som nr 2

  • jo jeg "fatter" sgu godt hvad fodbold går ud på , men det betyder sgu ikke at sporten siger mig noget , det er jo til grin at de skal piske en stemning op uden at have noget at ha det i.

  • EfB!!



    :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Ser MEGET sjældent fodbold. Hvis jeg skal se en hel kamp så bliver det sq ikke et dansk hold. Dansk fobold er på et meget lavt niveau (eller hvordan det nu staves). Så hellere se noget engelsk bold.. :)


    Nemlig, dansk fodbold s0ker 2tm..


    Jeg ser knap nok landskamp, selvom jeg egentlig er rimelig fodbold interesseret.. men der er så lidt teknik i dansk fodbold, og for mig er teknik det eneste fede i fodbold..


    Men jeg holder da med AaB 8)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    jo jeg "fatter" sgu godt hvad fodbold går ud på , men det betyder sgu ikke at sporten siger mig noget , det er jo til grin at de skal piske en stemning op uden at have noget at ha det i.


    Hvem er det der pisker noget op ! Hvem er det, der kalder en stor del af Danmarks sporstfolk for idioter og fjolser ?( Dig og nogle få andre, som efter min mening - og sikkert også en hel del andres - desværre ikke ka' se alle de positive ting, som fodbold rundt om i landet indeholder. Lige fra de små miniputhold op til Veteran-oldboys. man skal heller ikke glemme Trænere og ledere og kantinemedarbejdere, vaskefolk og hvad der ellers er af ivrige folk som får klubberne til at køre på skinner. Trist - men desværre sandt - at nogle enkelte ikke fatter dette :(

  • Quote

    Hvem er det der pisker noget op ! Hvem er det, der kalder en stor del af Danmarks sporstfolk for idioter og fjolser ?( Dig og nogle få andre, som efter min mening - og sikkert også en hel del andres - desværre ikke ka' se alle de positive ting, som fodbold rundt om i landet indeholder. Lige fra de små miniputhold op til Veteran-oldboys. man skal heller ikke glemme Trænere og ledere og kantinemedarbejdere, vaskefolk og hvad der ellers er af ivrige folk som får klubberne til at køre på skinner. Trist - men desværre sandt - at nogle enkelte ikke fatter dette :(


    Tag det roligt "gamle" - knejtens posts viser jo med al tydelighed at han ikke fatter en skid af noget som helst - eller også blev han sat på 7. holdet som lilleput - og er aldrig kommet videre..........
    :] :] :] :]
    Jeg skal desværre arbejde i morgen aften - ellers skulle jeg fandeme se FCK på tv - og vil sgu heppe på Brøndby når de spiller internationalt................Det er kun når de møder FCK de skal ha tææææææææææææææææææææææææsk...

  • Quote

    Originally posted by WizZarD


    Tag det roligt "gamle" - knejtens posts viser jo med al tydelighed at han ikke fatter en skid af noget som helst - eller også blev han sat på 7. holdet som lilleput - og er aldrig kommet videre..........
    :] :] :] :]
    Jeg skal desværre arbejde i morgen aften - ellers skulle jeg fandeme se FCK på tv - og vil sgu heppe på Brøndby når de spiller internationalt................Det er kun når de møder FCK de skal ha tææææææææææææææææææææææææsk...


    Ja okay Wiz'. Det har du sikkert ret i - det der med ham knejten 8)
    Skal selv ud og med vores fimahold og så fluks hjem og se FCK. Håber de klarer den. Til det sidste vil jeg nu mene det skal være med omvendt fortegn :D

  • Quote

    Tag det roligt "gamle" - knejtens posts viser jo med al tydelighed at han ikke fatter en skid af noget som helst - eller også blev han sat på 7. holdet som lilleput - og er aldrig kommet videre..........
    :] :] :] :]
    Jeg skal desværre arbejde i morgen aften - ellers skulle jeg fandeme se FCK på tv - og vil sgu heppe på Brøndby når de spiller internationalt................Det er kun når de møder FCK de skal ha tææææææææææææææææææææææææsk...
    Ja okay Wiz'. Det har du sikkert ret i - det der med ham knejten 8)
    Skal selv ud og med vores fimahold og så fluks hjem og se FCK. Håber de klarer den. Til det sidste vil jeg nu mene det skal være med omvendt fortegn


    Hmmmmmmmm - det forstår jeg sleeeeeet ikke.... ;);)

  • Surt show for FCK - men hvor er det dog typisk dansk :( Lige ved og næsten ;( Det var li'som dengang da Brøndby også var lige ved :(


    Nå - det er da altid noget at de andre danske hold ikke skred i svinget i Uefa-cuppen. 8)