Hvor kan jeg få hurtig internet til max 500.- om md. ???
jeg sider lige nu på tdc flex på 1/256..
men vil gerne have noget bedere, kender i en udbyder der kan byde mere til samme pris men hurtigere.. ??
Gerne noget med trådløs routher..
Hvor kan jeg få hurtig internet til max 500.- om md. ???
jeg sider lige nu på tdc flex på 1/256..
men vil gerne have noget bedere, kender i en udbyder der kan byde mere til samme pris men hurtigere.. ??
Gerne noget med trådløs routher..
du kan vel få CPH Metronet eller Fullrate der
tak kigger lige på det..
Vil gerne have en hurtigere linie og upload..
Kender en der bor i det område, han har fullrate. Pisse hurtigt internet til små priser, i forhold til TDC etc.
du kan da smide en adresse. jeg ved at ComX har meget af amager.. så kan jeg da lige se om din forening har os
der kan man få 10/10 mbit for 299
Jeg har lige fået en 8/ 1 MBit linie hos CPH-Metronet.
Det går godt nok stærkt!
Downloadede med 1,8 MB/s her den anden dag ~ 15 MBit.
Prisen er 299,- pr. mdr. dog koster det 49,- ekstra hvis man ikke har fastnettelefon.
De har også en 24/1 MBit linie til 399,- pr. mdr.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Zulu
Jeg har lige fået en 8/ 1 MBit linie hos CPH-Metronet.
Det går godt nok stærkt!
Downloadede med 1,8 MB/s her den anden dag ~ 15 MBit.
Prisen er 299,- pr. mdr. dog koster det 49,- ekstra hvis man ikke har fastnettelefon.
De har også en 24/1 MBit linie til 399,- pr. mdr.
OT:
Det er vel svarende til 18 MBit ?? 8 bit = 1 byte, og så skal man huske en start og en stop, så 10 bit = 1 byte. 1MBit må så være svarende til 102.4 kb.
Eller hvad?
QuoteOriginally posted by Happy^
OT:
Det er vel svarende til 18 MBit ?? 8 bit = 1 byte, og så skal man huske en start og en stop, så 10 bit = 1 byte. 1MBit må så være svarende til 102.4 kb.
Eller hvad?
Ja, sådan lidt plus minus...
Der kommer jo lidt TCP og IP headere på når pakkerne skal sendes, så den samlede mængde bit, der flyttes er selvfølgelig lidt højere.
Det har ikke så meget med start/ stop bit at gøre, men mere headerne på de førnævnte protokoller.
Men ja, det er OT...