Enlarge Your Penis
- DeH
- Lukket
-
-
Ehm interessant
-
Ret hjernedødt ikke?
-
Originally posted by DeH
Ret hjernedødt ikke?you said it
-
Originally posted by Lecter
you said it
Du kan jo prøve at gætte hvem der viste mig det:)
HAN er herindefra, bruger sit efternavn som brugernavn - dog med et $ istedet for S.
-
Originally posted by DeH
Du kan jo prøve at gætte hvem der viste mig det:)
HAN er herindefra, bruger sit efternavn som brugernavn - dog med et $ istedet for S.
Hvorfor undrer det mig ikke... Selv når han er på en uges udelukkelse, ska han sørge for der kommer latterlig spam på tweak
Virkelig lam tråd det herJeg stemmer for et insta-ban
-
Originally posted by KarGa
Hvorfor undrer det mig ikke... Selv når han er på en uges udelukkelse, ska han sørge for der kommer latterlig spam på tweak
Virkelig lam tråd det herJeg stemmer for et insta-ban
Hey Hey, han viste mig det over msn igår.
Han har absolut ingenting at gøre med at jeg poster det her.Det er mig der skal kritiseres hvis der er nogend er har lyst til det.
Men jeg postede det for at se hvad folk sagde til ideen bag det.. -
Originally posted by DeH
Han har absolut ingenting at gøre med at jeg poster det her.Det er mig der skal kritiseres hvis der er nogend er har lyst til det.
Men jeg postede det for at se hvad folk sagde til ideen bag det..ideen bag det? - der er vel ingen ide bag det - jeg betragter det som spam - der er jo intet udbytte ved at trykke på linket - i form af underholdning mener jeg. bare spild af vores tid - men ok vi valgte jo selv at trykke på det link... næste gang du falder over noget så indholdsløst er du så ikke rar ata lade være med at poste en tråd omkring det?
-
Originally posted by DeH
Men jeg postede det for at se hvad folk sagde til ideen bag det..
Det er også derfor jeg syns du ska spærres inde... det er slet ikk derforJeg siger bare at hansen ikke ligefrem har bidraget med to relevante ord
Edit: Men burde du ikk få lukket den her tråd, inden en admin kommer forbi og gør det for dig?
-
Originally posted by xenon
ideen bag det? - der er vel ingen ide bag det - jeg betragter det som spam - der er jo intet udbytte ved at trykke på linket - i form af underholdning mener jeg. bare spild af vores tid - men ok vi valgte jo selv at trykke på det link... næste gang du falder over noget så indholdsløst er du så ikke rar ata lade være med at poste en tråd omkring det?
Det er ikke mere meningsløst end de fleste andre tråde der bliver postet her i Off-Tropic, så nej det vil jeg ikke..Og meningen bag det giver lidt sig selv synes jeg..
-
Originally posted by KarGa
Det er også derfor jeg syns du ska spærres inde... det er slet ikk derforJeg siger bare at hansen ikke ligefrem har bidraget med to relevante ord
Edit: Men burde du ikk få lukket den her tråd, inden en admin kommer forbi og gør det for dig?
Hvis du kigger rundt omkring så hjælper han faktisk mange;)
Men nogle gange går det bare lidt over gevind i OT.. plejer som regel at starte med at han qouter mig:)
Men vi har lovet at lade være med den slags fremover.. -
Det her hører vist i kategorien, Off-Off Topic
-
"Og meningen bag det giver lidt sig selv synes jeg.." <- og det skal du da ha lov til at synes - jeg forstår bare ikke hvad det er du mener vi andre brugere skulle få ud af at trykke på et link og se en totalt ligegyldig tekstreng... synes du der er morsomt - er det det der er meningen med det? - håber ikke jeg lyder gumpy jeg fatter bare ikke hvad det er der er interessant ved det link
-
Der er nu trods alt grænser her i Off Topic - og denne tråd har overskredet den grænse!
Tråd lukket.