Hvordan er det nu lige med den nøgle til ubrs?
Er det i lbrs eller er det i blackrock depths?

nøgle til ubrs
-
-
-
Du skal have 3 gems fra 3 forskellige bosser i LBRS. og et random item også fra LBRS. så skal du aflevere questen, derefter skal du gøre en quest tæt på onyxia's' lair, hvor du skal være en fem stykker, mindre kan også gøre det med det rigtige gear og classes. også har du din nøgle.... Questen kan godt tage langtid hvis man er uheldig med de gems
mener droprate er omkr. 30%
-
Originally posted by DXC
Du skal have 3 gems fra 3 forskellige bosser i LBRS. og et random item også fra LBRS. så skal du aflevere questen, derefter skal du gøre en quest tæt på onyxia's' lair, hvor du skal være en fem stykker, mindre kan også gøre det med det rigtige gear og classes. også har du din nøgle.... Questen kan godt tage langtid hvis man er uheldig med de gemsmener droprate er omkr. 30%
de sidste 3 runs jeg var i LBRS droppede alle bosserne deres gem.. ka godt være det er 100% nu dno
-
Originally posted by CarStone
de sidste 3 runs jeg var i LBRS droppede alle bosserne deres gem.. ka godt være det er 100% nu dno
Fik dem også rimelig hurtigt med min warrior.. Men min rogue fik jeg kun een, og ved ikke hvor mange gange jeg var i LBRS.. men det er også 7-8 måneder siden
-
Sweet jeg siger mange tak.
Altid noget det ikke var blackrock depths. Må absolut være den ringeste instance i hele spillet. -
Originally posted by fhqwhgad
Altid noget det ikke var blackrock depths. Må absolut være den ringeste instance i hele spillet.Langt fra. Gnomeregan er 100x ringere!
-
Originally posted by fhqwhgad
Altid noget det ikke var blackrock depths. Må absolut være den ringeste instance i hele spillet.Enig!