chippen.dk

  • Quote

    Originally posted by Defoss


    Så luk den dog med det samme. allerede når smaske slikker cippen op af ryggen, ved du jo hvor det bare hen, :))


    Som jeg skrev, kan sgu ikke være rigtigt at kun en mening må komme frem.


    Jeg fatter % af den første linie du har skrevet!

  • Quote

    Originally posted by Defoss


    Så luk den dog med det samme. allerede når smaske slikker cippen op af ryggen, ved du jo hvor det bare hen, :))


    Som jeg skrev, kan sgu ikke være rigtigt at kun en mening må komme frem.


    Vi lukker ikke en tråd grundet din ytring, snakken går om priser og ikke en bedømmelse af forhandleren. I dette tilfælde er det nok mere en lukning af dig, som vil føre til et bedre formål ;)


    Sluss da mit, ok!

  • Come on, lad nu være med at starte en ny forum-plage. Så vigtigt kan det heller ikke være at ytre sig. Godt nok har Uffe skrevet nogle ting som han måske ikke burde, men sådan er det jo. Så skriv indbyrdes, hvis I har nogle meninger i vil dele. Ellers lav en hjemmeside om emnet, ligesom med mandagsbiler osv - FFS...

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Ikke de meste begavede ting der kommer fra dig i dag Defoss :(


    Hvad mener du med det. Synes du det er ok at en enkelt kan sidde og skamrose noget, mens alle dem som har en modsat mening, ikke må komme til orde.
    :))

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Nu har vi snart set den samme håndfuld brugere give udtryk for deres mening så mange gange, at det er til at brække sig over.


    Jeg gider virkelig snart ikke se/høre det mere - det hænger mig langt ud af halsen.

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Nu har vi snart set den samme håndfuld brugere give udtryk for deres mening så mange gange, at det er til at brække sig over.


    Jeg gider virkelig snart ikke se/høre det mere - det hænger mig langt ud af halsen.


    Enig, der er vist postet svineri nok....... til en vægtning af hundredevis af positive oplevelser fra andre folk.

  • Quote

    Originally posted by Defoss


    Hvad mener du med det. Synes du det er ok at en enkelt kan sidde og skamrose noget, mens alle dem som har en modsat mening, ikke må komme til orde.
    :))


    Tråden handlede om nogle tilbud fra en forhandler. Det kunne være hvilken som helst forhandler (det er faktisk pisse ligegyldigt). Men fordi navnet på forhandleren er Chippen ser du straks en mulighed for at komme med en masse galde, som kun få efterhånden gider høre på herinde :(

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Tråden handlede om nogle tilbud fra en forhandler. Det kunne være hvilken som helst forhandler (det er faktisk pisse ligegyldigt). Men fordi navnet på forhandleren er Chippen ser du straks en mulighed for at komme med en masse galde, som kun få efterhånden gider høre på herinde :(


    Lige netop.

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Tråden handlede om nogle tilbud fra en forhandler. Det kunne være hvilken som helst forhandler (det er faktisk pisse ligegyldigt). Men fordi navnet på forhandleren er Chippen ser du straks en mulighed for at komme med en masse galde, som kun få efterhånden gider høre på herinde :(


    Følg dog med, det var ikke mig som begyndte på forhandler bedømmelse, det var bauner. Jeg så den her tråd blive startet for lang tid siden, og skrev da ikke noget, fordi det handlede om gode tilbud. 8o

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Og jeg citere *LOL*

    Quote

    Originally posted by Bauner
    Chippen :)) er min ven. Han har altid et eller andet guf billigt. Hvis du kigger i andre fora end dette vil du opdage at han tit bliver svinet til. Jeg skriver dette for at fortælle, at jeg aldrig er blevet røvrendt af ham. Har kun fået kvali varer og god support. Efter min mening kan du trygt handle dér. Jeg fik fremragende support til at lave en fanbus ud fra et samlesæt han solgte mig.....
    Han har også nogle fede guides til casemod på sin side, som du roligt kan bruge... Hvis du mangler noget af det grej du oplister så køb det endelig.. :D

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick