Nyt vindue

• Nu når jeg åbner et nyt vindue, kan jeg så ikk få det til at fylde hele skærmen ?

Når jeg fx trykker på et thread i forummet kommer der et nyt vindue, men det fylder under det kvarte af skærmen, og derfor skal jeg selv trykke 'maksimer'..

Jeg kunne selvfølgelig sætte den til at åbne i samme vindue, men så skal jeg til at trykke tilbage også, hvilket også ta'r lidt tid..

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• du åbner dit browser vindue, trækker den ud til den ønskede størrelse, ikke maksimer ved at trykke på maksimer, men træk det ud. H. klik på et link og vælg åbne i nyt vindue. Luk herefter det første vindue.
    I det vindue du nu har tilbage gemmer du et billede eller hele html siden ( kan du bare slette bagefter )

Luk vinduet. Nu åbner du browseren igen Hklik og vælg åbne i nyt vindue....de vil nu være samme størrelse.

dette fif er hentet fra microsoft.com

Originally posted by lars
    du åbner dit browser vindue, trækker den ud til den ønskede størrelse, ikke maksimer ved at trykke på maksimer, men træk det ud. H. klik på et link og vælg åbne i nyt vindue. Luk herefter det første vindue.
    I det vindue du nu har tilbage gemmer du et billede eller hele html siden ( kan du bare slette bagefter )

Luk vinduet. Nu åbner du browseren igen Hklik og vælg åbne i nyt vindue....de vil nu være samme størrelse.

dette fif er hentet fra microsoft.com

det virkede, tak :D

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP