Ny Guide: Ofte Stillede Spørgsmål [Opdateret]

• Som en hjælp til både nye og gamle brugere har teamet udarbejdet en ny guide der svarer på de spørgsmål der nok dukker op hos de fleste mennesker.

Det er ment som en hjælp til alle, og indeholder følgende punkter:

1: Hvad er?

1.1: Funktioner og begreber på tweak.dk

2: Tråde

2.1: Hvordan laver jeg en ny tråd?
      2.2: Hvor skal tråden oprettes?
      2.3: Hvordan besvarer jeg en tråd?
      2.4: Hvordan ændrer jeg overskriften på min tråd?
      2.5: Hvordan lukker jeg min egen tråd?

3: Indlæg

3.1: Hvordan citerer jeg et andet indlæg?
      3.2: Hvordan redigerer jeg mit eget indlæg?
      3.3: Hvordan rapporterer jeg et indlæg til en moderator?

4: Kontakt til andre brugere

4.1: Hvad er en PM, og hvordan sender jeg en?
      4.2: Kan jeg sende en email?
      4.3: Brugerprofilen

5: Signatur

5.1: Hvordan laver jeg en signatur?
      5.2: Hvordan laver jeg en signatur med billede?
      5.3: Signaturreglerne

6: Avatar

6.1: Hvordan indsætter jeg et avatar?

Vi håber I vil tage godt imod den, og henvise både nye og gamle brugere til den, hvis der skulle dukke nogle tvivlsspørgsmål op.

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvor den gemmer sig, så er den kun tilføjet i "For Begyndere" og kan fanges lige her.

• Så er det ihvertfald skåret ud i pap, og så er der ikke nogen undskyldning for at man ikke kan finde ud af dit og dat, supergodt! :9xo

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by ayu
    Så er det ihvertfald skåret ud i pap, og så er der ikke nogen undskyldning for at man ikke kan finde ud af dit og dat, supergodt! :9xo

Enig - godt "initiv" :9xo
    Måske en go' ide, at ligge den i alle fora. Så er det helt udelukket med nogen form for undskyldning + at der er større chance for at flere læser denne udmærkede guide. Det er jo ikke alle der kommer i OT og "Nybegynder".

Originally posted by Bentzin

Enig - godt "initiv" :9xo
    Måske en go' ide, at ligge den i alle fora. Så er det helt udelukket med nogen form for undskyldning + at der er større chance for at flere læser denne udmærkede guide. Det er jo ikke alle der kommer i OT og "Nybegynder".

Er der en fra Crewet, der har en bemærkning/mening om det - der er markeret med "fed" ?

• I princippet er det jo top nice, men gad vide hvor mange der læser den "tweak-guide" ? I forvejen har mange folk jo problemer med at læse regel-sættet som fylder NADA ... :$

Nu når Tweak forumet er blevet delvis fordansket, så var det måske værd at oversætte "Announcement" til noget som lyder vigtigt ... Der er sikkert masser her inde der ikke fatter hvad det betyder. Det var måske også værd at lave disse "Announcement" med fed rød tekst så de lettere kan ses på "emne-oversigten" ... :razz:

Originally posted by GrillRotten
    I princippet er det jo top nice, men gad vide hvor mange der læser den "tweak-guide" ? I forvejen har mange folk jo problemer med at læse regel-sættet som fylder NADA ... :$

Den er blevet lavet så dem der gerne vil gøre det rigtigt, har en mulighed for at gøre det. Dem som absolut vil være på tværs, må jo lære det på den hårde måde :crazyeyes: :))

Originally posted by Burger

Den er blevet lavet så dem der gerne vil gøre det rigtigt, har en mulighed for at gøre det. Dem som absolut vil være på tværs, må jo lære det på den hårde måde :crazyeyes: :))

Good one - Burger :9xo
    Der er heller ikke nogen der ta'r skade af, at få opfrisket den slags ting. Det ses jo tit også her inde. ;)

• Så er Ofte Stillede Spørgsmål lige blevet opdateret lidt. Det drejer sig om følgende opdateringer:

Punkt 2.3

Punkt 3.3 er blevet opdateret lidt med følgende tekst:

Det er vigtigt, at du vælger at gøre en moderator opmærksom på tingene istedet for selv at irettesætte den anden bruger. Moderators er på tweak.dk for det samme, og ved at rapportere tingene til en moderator, er det også muligt at undgå mange unødvendige småproblemer brugerne imellem.