Samsung S600 godt eller skidt?

• Hejsa.

Jeg har et spørgsmål til alle I fotosagkyndige. Japan Photo har et Samsung S600 på tilbud til 1300,- i denne uge (ret mig gerne hvis jeg tager fejl, kan nemlig ikke finde tilbudsavisen), og så vil jeg lige høre, om det er et okay kamera til prisen. Jeg skal kun bruge kameraet til privat brug, altså amatørbrug. Og så skal jeg bruge det, når jeg skal designe hjemmesider, hvor jeg skal bruge fotos som jeg har copyright på. Er det et okay kamera til den slags, eller er det bedre at give en tusse mere til et dyrere/bedre kamera, når jeg ikke skal bruge det proffessionelt?

På forhånd tak.
    Henrik Vestergaard Nielsen

Originally posted by Expendable
    Hejsa.

Jeg har et spørgsmål til alle I fotosagkyndige. Japan Photo har et Samsung S600 på tilbud til 1300,- i denne uge (ret mig gerne hvis jeg tager fejl, kan nemlig ikke finde tilbudsavisen), og så vil jeg lige høre, om det er et okay kamera til prisen. Jeg skal kun bruge kameraet til privat brug, altså amatørbrug. Og så skal jeg bruge det, når jeg skal designe hjemmesider, hvor jeg skal bruge fotos som jeg har copyright på. Er det et okay kamera til den slags, eller er det bedre at give en tusse mere til et dyrere/bedre kamera, når jeg ikke skal bruge det proffessionelt?

På forhånd tak.
    Henrik Vestergaard Nielsen

Så ville jeg hellere anbefale et Canon Powershot A520, som bl.a. kan fås i TDC-butikkerne i næste uge til 1199 kr. Ifl. edbpriser kan det fås til 1300-1500 kr.
    Du får mere optisk zoom, bedre billedkvalitet, flere optagemuligheder, bedre greb, lang batterilevetid oma.
    Kender flere der har det og de er yderst tilfreds - bl.a. min papdatter, som er vildt begejstret, fordi det er nemt og ta'r rigtig gode billeder - både til ferien og på arbejde (hun er e-mægler hos Home og ta'r billeder af huse både ud- og indvendig)

Review: http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/a520.html
    http://www.imaging-resource.com/PRODS/A520/A52A.HTM

Originally posted by Expendable
    Kanon Bentzin, tak skal du have. :9xo Det skal jeg da lige kigge lidt på. :D

Jeg kan også kun anbefale det Canon Powershot A520. Jeg har det selv lige nu, og det tager faktisk utrolig gode billeder :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina