...os-poll...

Originally posted by Aerial

og det var ikke bare en upgrade ? Lyder godtnok billigt ;)

Jo det var det - men det er jo faktisk det samme som en alm version. Det kræver bare at du har en ME el. 98 SE2.
    Jeg ka' ik' finde nogen forskelle fra min udg. til den orig. fulde vers. vi har på arbejdet. ;)

Originally posted by bentzin

Jo det var det - men det er jo faktisk det samme som en alm version. Det kræver bare at du har en ME el. 98 SE2.
    Jeg ka' ik' finde nogen forskelle fra min udg. til den orig. fulde vers. vi har på arbejdet. ;)

Forskellen er jo netop at du ikke får en frisk version af XP men derimod opgraderer dit 98. Derved har du også mulighed for at få noget af alt den ustabilitet med fra 98/Me ;(

• den tror jeg ikke på, har selv upgrade, og den beder da om en 98 se disk inden installation, men så kan man vælge at formatere derefter. Tror bare den tjekker noget på 98 disken den kører nemlig kun i t0 sek.

Originally posted by Aerial

Forskellen er jo netop at du ikke får en frisk version af XP men derimod opgraderer dit 98. Derved har du også mulighed for at få noget af alt den ustabilitet med fra 98/Me ;(

Vrøvl - Jeg tror, at det er noget du tror og ikke ved. For jeg ka' fortælle dig at jeg opgraderede fra ME til XP Home DK og jeg har ikke stødt på nogle problemer overhovedet, som ka' relateres til min nuværende og min tidligere OS. (Havde heller aldrig haft nogle nævneværdige probs med ME.)
    Efter et par genstart så havde xp sat hele "muletjavsen" perfekt op og jeg kunne bare køre der ud af. Har senere formateret og fdisk'et for at reorganisere mine harddiske og så nyinstalleret XP. Det eneste jeg skulle bruge for at fuldføre var at sætte min ME i drevet i få sekunder og derefter forsætte med XP-cd'en. Og alt kører helt "fjong". 8)

Originally posted by bentzin
    Vrøvl - Jeg tror, at det er noget du tror og ikke ved.

Hey - har du overhoved læst hvad jeg har skrevet lige op over din post :]

Det var som du korrekt siger ikke noget jeg vidste, men noget jeg troede.Tilfreds ?

btw => at du har haft Me til at køre stabilt nogensinde er sg* da utroligt :rolleyes:

• Tro det eller ej, men mit er også originalt! Jeg købte OEM (et netkort til 50 kr og xp home...)

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Blandt alle mine kammerater er jeg en af de eneste der har den original - lidt skræmmende!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by søndergård
    Blandt alle mine kammerater er jeg en af de eneste der har den original - lidt skræmmende!

Heller ikke mange i min omgangskreds der kører original :(