Alien Quadrilogy

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    En film jeg godt vil have på DVD, men ikke har kunne finde til en rimelig pris er INCOGNITO... :( .... Kan kun finde den i UK til en formue... Amazon... :(



    Hmm kender jeg ikke ?(

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Har heller aldrig hørt om den 8o


    Jeg leder også forgæves efter en film der hedder Crossroads. Nej det er ikke den med Britney - men med Steve Vai og en masse Ry Cooder musik ;) Mener ikke engang den er lavet på DVD, så jeg går nok forgæves :(

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B


    Hmm kender jeg ikke ?(


    Det er heller ikke en "normal" film i den forstand at det ikke er en biograf-film eller en film som folk kender fordi der er en "stjerne" med...


    Det er en film der omhandler en genial kunstmaler der lever af at lave kopier af kendte kunstværker. Filmen er endda korrekt når det kommer til de tekniske detaljer.


    Det er heller ikke noget man ser så meget af i Hollywood-film... Underligt nok for de har jo penge nok...


    Da jeg selv elsker at male, så kan et smukt kunsværk sige mig en hel del. Syntes at filmen er rigtig god og har prøvet at finde den, men uden held da det er en film som DR har råd til at vise.... og det har de også gjordt engang... :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Har heller aldrig hørt om den 8o


    Jeg leder også forgæves efter en film der hedder Crossroads. Nej det er ikke den med Britney - men med Steve Vai og en masse Ry Cooder musik ;) Mener ikke engang den er lavet på DVD, så jeg går nok forgæves :(


    Crossroads ? he he... Jeg har den med Bitchney. *G*.... Ja, jeg har set det.... Utroligt at man kan kede sig så meget, men jeg så at Dan Akroyd var med i den, så jeg tænkte "what the fuck, lets try".... Den er GAAB, men fuck der er lækre tøser med i den, men det er jo i næsten alle holloywood-film med respekt for sig selv. *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Crossroads ? he he... Jeg har den med Bitchney. *G*.... Ja, jeg har set det.... Utroligt at man kan kede sig så meget, men jeg så at Dan Akroyd var med i den, så jeg tænkte "what the fuck, lets try".... Den er GAAB, men fuck der er lækre tøser med i den, men det er jo i næsten alle holloywood-film med respekt for sig selv. *G* :))


    Britney ligner en hammerhaj ! he he Hendes øjne sidder helt ude på siden af hovedet ;) Men jo - i de fleste HW film er der masser af babes med :)


    Har for øjeblikket en eller anden svaghed for Tara Reids (American Pie 1,2,3) 8o NAM NAM


    [Blocked Image: http://www.geocities.com/smerte2000/tarareid5.jpg]


  • Ja - hun er også en frækkert !


    Kan ikke lige huske filmtitel men den her med Denise Richards er heller ikke dum ;)


    Aftenens sidste post - er helt færdig ! he he


    [Blocked Image: http://imagecache2.allposters.com/images/MMPH/230949.jpg8o

  • fatter ikke i smider matrix ind sammen med Terminator, LOTR, Starwars og godfather..
    Så er den film da vidst heller ikke bedre.. eller mere kendt..

  • bare lige for at komme tilbage til alien. 8)
    men hvordan kan de bruge 5 dvd til ekstra materiale 8o det lyder lidt sygt når det kun er 4 film.

  • der er da kommet en 7 dvd'ers LOTR 1 version (collecters edition) ud.. det er da sygt.. hvor mange timer skal man ikke sidde..

  • jeg har en fire dvd lotr og der er to af dem jo filmen. men 7 er sygt... jeg har alle alien i forvejen så der skal nok nogen directors cut eller bare længere versioner af filmene til før jeg køber dem! ekstra materiale trækker ikke så meget hos mig. DTS lyd ville også være dejligt :D

  • de fedeste trilogier der findes nu er: Austin Powers, Star Wars og Scream.... LOL NOT!!


    De fedeste trilogier der kommer: Matrix og LOTR :D glæder mig så vildt meget til begge 3'ere kommer :D:D ka ik vente.. gimme gimme gimme gimme NUUUUUUU!!! WRRAAAAAH!!!! *piv*