3 på stribe

• Hej.

Jeg sidder lige ved min bærbare og nyder mit trådløse netværk :D

Jeg finder så dette billede som jeg faktisk finder ret sejt! Jeg lagde nemlig mærke til en detalje som jeg ikke har lagt mærke til tidligere. Det ser i mine øjne ud til at den blomst er blevet "klonet" sådan der er 3, men er det bare mig der synes dette? Jeg har ikke pillet ved noget som helst ;)

Her er det så:

[Blocked Image: http://img426.imageshack.us/img426/7826/blomst0pt.th.jpg]

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

Originally posted by origin
    ser faktisk lidt morsomt ud.. 3 på stribe :)

Synes jeg nemlig også :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

hvis det er okay med dig, så har jeg leget lidt med det hehe.. resultatet kan ses her :)

Det er helt fint med mig ;)

Den er faktisk blevet lidt sej sådan der :D

MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe

Det er helt fint med mig ;)

Den er faktisk blevet lidt sej sådan der :D

ja det fjerner lidt fokusen fra de andre blomser rundt omkring og koncentrere sig om selve motivet :)

• Det ser meget sjovt ud. Fint billed. :9xo

hvis det er okay med dig, så har jeg leget lidt med det hehe.. resultatet kan ses her :)

Så tror jeg at jeg ville foretrække alm. blur. ;)

Originally posted by Mikkel
    Det ser meget sjovt ud. Fint billed. :9xo

Så tror jeg at jeg ville foretrække alm. blur. ;)

er der også.. det er radial blur med gaussian blur oven i hehe

Originally posted by tunfisk
    origin

hvordan kan man lave det? i photoshop eller?

ja det er lavet i photoshop

Syntes også du skulle prøve, bare at nøjes med gaussian blur, og i kanten af blomsterne ser det også lidt forkert ud nogle gange :S

ja i know.. det tog også kun 5 min :P

ja men hvordan har du lavet det?

Nu regner med at du skriver til Origin ;) Men vil du ikke evt. tilføje ham på din msn? Han er meget flink og vil med garanti forklare det hele over msn :9xo

MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by tAshDa
    Flot ;) Synes dog redigeringen gør det meget bedre! Fokus :D

Du har helt ret i, at den redigering som origin lavede gjorde den lidt bedre ;) Ville jeg også selv have gjort, hvis jeg altså kunne finde ud af det :) Er nemlig ikke så skarp i PS, men har da leget lidt med konstrasterne på billedet her i dag :)

MacBook Pro 13,3" Retina

ja men hvordan har du lavet det?

meget simpelt.. jeg kopirer hele hele billedet over i et nyt layer og adder radial blur (zoom, best) derefter bruger jeg eraser til at fjerne blomsten på det nye layer så det originale layer kommer frem og derefter smider jeg lidt gaussian blur oven på det andet blur. simpelt

og så ændrede jeg lidt på levels for at få noget bedre kontrast