Kunsten at kontakte waterheads.dk ?

• Er det bare mig eller besvarer waterheads.dk overhovedet ikke deres mail?

Jeg har købt et coolriver kølekit fra dem som har skabt masser af problemer(det sidste var at være utæt!). Den første mail sendte jeg til deres rma-adresse d. 25 juli, den burde måske have været sendt til faq-adressen, men alligevel... Den anden sendte jeg d.26 juli fordi der opstod et nyt problem, og den sidste sendte jeg d.9 august. Jeg har ikke fået svar på nogen af dem endnu.
    Jeg har også installeret ICQ i håbet om at fange dem der, men det lader til at det altid kun er den ene af dem(Martin) der nogensinde er online, og han siger han kun står for indkøb.

Jeg ved godt at de er en lille butik, og jeg ser ingen grund til at blive uhøflig, men det er vel ikke så meget at forvente at ens henvendelser bliver besvaret?

• hm.... hvorfor spørger du ikke ham Martin om de ikke har et telefonnummer du kan kontakte dem på ? :)

Synes personligt det er belastende når man ikke telefonisk kan få fat i en shop :]

• Det havde jeg også lidt spekuleret på, men jeg kan da godt forstå at de som en meget lille webshop foretrækker email, og jeg ville lige give dem en chance for at svare først, men man kan måske godt påstå at de har opbrugt deres chancer :)

Jeg spekulerede bare om der var andre der havde fundet ud af en god måde at får fat på dem, eller måskeom der bare var andre der heller ikke kunne få fat på dem.

• Hvis man kun bruger ICQ , så må man sgu da lade være med at have en mail addresse.
    Hvad hvis man ikke har ICQ skal man så install det bare til deres tilfredsstillelse??????????
    Så den er langt ude , nej de sux , der er problemet.
    Så de må til at oppe sig hvis de ikke vil gå ned , men kan da være det er det de vil???

The_Unforgiven

Originally posted by Lasse skribent
    Er der ikke også noget med at de bruger icq?

Jo det er jo fed service at de både har ICQ og mail, men det jeg kunne forestå var problemet var, at det kun var ''salgsafdelingen'' der svarede og at man slet ikke kunne kunne komme i kontakt med RMA :( Det er jo lidt ærgerligt)

• Jeg ved godt at de bruger ICQ, det var der jeg fik fat på Martin(som siger han stod for indkøb), men Søren lader ikke til at være online ret tit, ihvertfald ikke sammenfaldene med at jeg sidder ved en computer.