Boom-Boom multibox el. lign.

• Hej. Her til sommerens festivaller, starndture og lignende har mig og en ven bestemt det kunne være godt med noget musik. Så vi ville købe en boom-boom multibox, som en af vores venner har (http://www.boomboombox.com/product_detail.htm).
    Men de er ret svære at finde. Nogen der ved hvor de har dem?
    Ellers andet der kan afspille ting via batteri. De må gerne spare nogenlunde og evt kunne tage alle mulige afspillere. Men ellers kan en ghettoblaster med cd gå. Som sagt skal den bruges til festivaller og deslige, så holdbarhed og prisbillighed er en faktor. Dog er vi ikke nærige, det ville være synd at sige :))

Originally posted by SlackeR
    Hej. Her til sommerens festivaller, starndture og lignende har mig og en ven bestemt det kunne være godt med noget musik. Så vi ville købe en boom-boom multibox, som en af vores venner har (http://www.boomboombox.com/product_detail.htm).
    Men de er ret svære at finde. Nogen der ved hvor de har dem?
    Ellers andet der kan afspille ting via batteri. De må gerne spare nogenlunde og evt kunne tage alle mulige afspillere. Men ellers kan en ghettoblaster med cd gå. Som sagt skal den bruges til festivaller og deslige, så holdbarhed og prisbillighed er en faktor. Dog er vi ikke nærige, det ville være synd at sige :))

Hva med en af de gode JVC Boomblastere?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Tarantula

Hva med en af de gode JVC Boomblastere?

Koster de under 300?
    Jeg tror ikke vi gider give mere for noget vi sikkert smadrer, ærlig talt :)
    Desuden må de gerne kunne køre lidt på batteri hvis det er. Vi leder ikke efter hifi her :))

• Jeg har en kammerat der har en scooter, hvor han har stoppet anlæg i. Den tager vi altid med ned på stranden, og så holder den og spiller musik.. Det eneste det kræver er bare at man lige tager en lille køretur på den i ny og næ for at der er strøm nok.

Det er vældig praktisk..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Originally posted by Grus
    Jeg har en kammerat der har en scooter, hvor han har stoppet anlæg i. Den tager vi altid med ned på stranden, og så holder den og spiller musik.. Det eneste det kræver er bare at man lige tager en lille køretur på den i ny og næ for at der er strøm nok.

Det er vældig praktisk..

Jaah. Men det holder ikke på en festivalplads. Og ingen af os har scooter. men der er da en bil, dem må man bare heller ikke have med ret mange steder ;)

Originally posted by SlackeR

Jaah. Men det holder ikke på en festivalplads. Og ingen af os har scooter. men der er da en bil, dem må man bare heller ikke have med ret mange steder ;)

Det er bare et spørgsmål om sløringsnet..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra