google virker ik!

Originally posted by learner

er du klar over hvor meget serverplads tweak.dk kunne spare hvis du lukkede røven og sagde noget fornuftigt... :P

er du klar over hvor meget serverplads tweak.dk kunne spare hvis du lukkede røven og sagde noget fornuftigt... :P

PS. Indlægne / Trådene fylder INTET ...

• Tjahh! nu skal i hører hvad en hård dag er!...
    Jeg står op 1 time før jeg går i seng, trækker i de trævler jeg har arvet af min tiptipoldefar. Så forlader jeg den papkasse jeg bor i sammen med resten af min familie, 37 brødre, 71 søstre, 97 fædre, og en mor!! som står i midterrabatten under en motorvejsbro på Køge motorvejen. Herefter løber jeg på bare tæer til arbejde, ca. 200 Km.. hver vej. Hvor jeg tjener 5 øre om dagen, på at knust brosten med mit hoved. Når jeg så kommer hjem 25 timer senere, ka' jeg lige nå at få tæv af mine brødre inden jeg skal op igen!!!!... :)

Nej pjat.. det var bare noget jeg fandt på... 8o

Originally posted by Rex Mundi
    Tjahh! nu skal i hører hvad en hård dag er!...
    Jeg står op 1 time før jeg går i seng, trækker i de trævler jeg har arvet af min tiptipoldefar. Så forlader jeg den papkasse jeg bor i sammen med resten af min familie, 37 brødre, 71 søstre, 97 fædre, og en mor!! som står i midterrabatten under en motorvejsbro på Køge motorvejen. Herefter løber jeg på bare tæer til arbejde, ca. 200 Km.. hver vej. Hvor jeg tjener 5 øre om dagen, på at knust brosten med mit hoved. Når jeg så kommer hjem 25 timer senere, ka' jeg lige nå at få tæv af mine brødre inden jeg skal op igen!!!!... :)

Nej pjat.. det var bare noget jeg fandt på... 8o

neeeej det kunne vi ikke regne ud da :));)

• Nej vel!? Det var jo også derfor jeg følte jeg var nød til at skrive det!!! det er jo som grebet ud af virkeligheden, fra en ganske normal familie.. dohhh.. 8o:))

• men ærgerligt .. han har ret.. man skriver jo ikke ligefrem på denne side , bare fordi google er nede pga en eller anden opdatering på deres
    server(ere).. han vil også spare plads hvis du ikke skrev denne post..