WoW + Torrent programmer = frys

• Som topic siger. Når jeg kører et Torrent-program (Kører Java) og derefter starter WoW fryser min PC næsten, det er totalt umuligt at åbne WoW og bliver nød til at lukke spillet igen da det ellers vil tage 15 bare for at få start skærmen op..

Nogen der har været ude for noget lignede?

Har nyeste version af Java.

Som topic siger. Når jeg kører et Torrent-program (Kører Java) og derefter starter WoW fryser min PC næsten, det er totalt umuligt at åbne WoW og bliver nød til at lukke spillet igen da det ellers vil tage 15 bare for at få start skærmen op..

Nogen der har været ude for noget lignede?

Har nyeste version af Java.

Er sikker på det er Azureus du bruger, har du den nyeste version af Azureus? Hvis du ikke får det op at køre, kan du eventuelt prøve Utorrent, det er kun en .exe fil som skal startes og derefter køre det hele af sig selv, men du skal bare huske at slå DHT fra hvis du Leecher/Seeder på en ratio baseret tracker. Og så bruger det også kun 1-2Mb af windows rasurser hvor Azureus bruger 50Mb. Utorrent er også det mest udbredte torrent program i verden.

• Når jeg kører azureus og wow, lagger jeg også meget. azureus bruger mange resourser

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W