Et gammelt billede jeg fandt frem fra sønderborg by engang mig og engel var ude og tage billeder
http://www.deviantart.com/view/32664767/
kritik tak
Et gammelt billede jeg fandt frem fra sønderborg by engang mig og engel var ude og tage billeder
http://www.deviantart.com/view/32664767/
kritik tak
Siger mig desværre ikke noget som helst!
Heller ikke mig sry men det ligner et tilfældig skud ned ad gaden
Syns det er okay, der mangler bare lidt mere lys/fokus på facaden af butikkerne
Og evt. giv noget mere fart til de mennesker Et eller andet blur af en art
Vil kalde det for a diamond in the rough
QuoteOriginally posted by nano
Heller ikke migsry men det ligner et tilfældig skud ned ad gaden
ja
Hvis jeg skal være ærlig, så er det en OM'er, fordi:
- ret kedeligt motiv (og det vil jeg ha' lov til at mene !!!)
- det er uskarpt
- det "vælter" en anelse mod højre
- kikset mørk højreside.
QuoteOriginally posted by Hardstyler
ja
præcis siger heller ikke mig noget særligt..
Hva med at give manden noget kritik og forslag til forbedring, istedet for bare at sige det er kedeligt?
Det giver squ da ingen mening, bare at skrive et eller andet luft
QuoteOriginally posted by KarGa
Hva med at give manden noget kritik og forslag til forbedring, istedet for bare at sige det er kedeligt?
Det giver squ da ingen mening, bare at skrive et eller andet luft
Kan du lige konkretisere, hvad du mener ?
QuoteOriginally posted by Bentzin
Kan du lige konkretisere, hvad du mener ?
Du får det vist ikk mere præcist end det her:
QuoteOriginally posted by Ramaskriget
Siger mig desværre ikke noget som helst!
QuoteOriginally posted by nano
Heller ikke migsry men det ligner et tilfældig skud ned ad gaden
QuoteOriginally posted by Hardstyler
ja
Og så gider jeg ikk fremhæve din kommentar, da den da i det mindste siger hvad der er så skidt ved billedet... og fordi det nok ikk gavner situationen at jeg gør det
i har faktisk alle sammen ret, det er et tilfældigt skud fra siden, men det er det jeg synes der gør det fedt. Gode billeder behøves ik være noget du står 1 time og forbedrer, men jeg er da glad for kritiken (bortset fra de der ingen mening nogen, men dem ser jeg forbi), og det er jo hver sin smag
QuoteOriginally posted by origin
i har faktisk alle sammen ret, det er et tilfældigt skud fra siden, men det er det jeg synes der gør det fedt. Gode billeder behøves ik være noget du står 1 time og forbedrer, men jeg er da glad for kritiken (bortset fra de der ingen mening nogen, men dem ser jeg forbi), og det er jo hver sin smag
Nej, det behøver gode billeder ikke. Men det her er ikke tilfældigt på den fede måde. som jeg sagde, det siger mig ikke noget.
Det eneste gode er den pige i den gode trøje. Hun ser ud til at have en meget god røv
Ej men altså.. Det er bare.. Alt for almindeligt. Det fanger ikke rigtig en. I hvert fald ikke mig.
Helt klart, at snap-shots også kan være gode. I sær for den der har taget dem. Har selv en del af dem, som jeg synes er fede. Fordi de giver mig associationer til noget jeg har oplevet.
At jeg synes det er kedeligt, er jo fordi jeg ikke har været lige der, på det tidpunkt og haft den fornemmelse, som du havde, da du tog det.
De andre kritikpunkter jeg nævner, er af mere fototeknisk karakter.
QuoteOriginally posted by Bentzin
Helt klart, at snap-shots også kan være gode. I sær for den der har taget dem. Har selv en del af dem, som jeg synes er fede. Fordi de giver mig associationer til noget jeg har oplevet.
At jeg synes det er kedeligt, er jo fordi jeg ikke har været lige der, på det tidpunkt og haft den fornemmelse, som du havde, da du tog det.
De andre kritikpunkter jeg nævner, er af mere fototeknisk karakter.
kan jeg kun give dig ret i bent
bare glem det andet billeder, har et andet et jeg har taget i stedet, tog det i går.. forårs agtigt
Det er et tilfældigt og kedeligt billede med intet der fanger øjet Der mangler noget som fanger øjet eller noget andet der får billedet til at være andet end et "feriebillede".
QuoteDisplay MoreOriginally posted by origin
kan jeg kun give dig ret i bent
bare glem det andet billeder, har et andet et jeg har taget i stedet, tog det i går.. forårs agtigt
Det syn's jeg til gengæld meget mere om. Flot - man kan faktisk fornemme liv, lys og varme - nice symbolik på, hvad der sker lige nu og her - imo.
Og som du skriver - det er lige uden for.