Kamerataske til Powershot A520

• Hej.

Jeg skal ud og have købt en kamerataske til mit kamera. Men ved ikke hvad jeg skal vælge.

Krav:

- Der skal være plads til gerne 4 ekstra batterier.

- Gerne billigt.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Carlsen
    Jeg ville gå ned i en foto forretning og købe det.

Så er du sikker på at den passer og har plads til det du skal bruge.

Det har jeg også tænkt mig :) Men det ville være rart at vide om man nu kunne få noget godt og billigt som opfylder mine krav i f.eks. føtex og sådanne forretninger.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe

Det har jeg også tænkt mig :) Men det ville være rart at vide om man nu kunne få noget godt og billigt som opfylder mine krav i f.eks. føtex og sådanne forretninger.

Ved at min pap-datter købte en Tamrac-taske i føtex, til ikke ret mange bas-ører. Der er plads til det du snakker om og er en udemærket taske.

Tag kameraet med, så kan du jo se om det passer - sværere er det ikke.

Jeg vil ikke anbefale at gå i en foto-forretning. De er generelt dyrere end andre steder. Det er ihf. min erfaringer.
    Har også købt min taske i føtex. - 100 kr. billigere, (nøjagtig samme model) end i en ellers nogenlunde billig fotohandler, som lå lige overfor føtex.

• Okay, men jeg er også bange for at man nemt kan blive røvrendt med de priser i foto-forretninger. Men jeg vil lige se om jeg ikke kan komme i en Føtex nu her engang så :)

MacBook Pro 13,3" Retina