Hej.
Jeg skal ud og have købt en kamerataske til mit kamera. Men ved ikke hvad jeg skal vælge.
Krav:
- Der skal være plads til gerne 4 ekstra batterier.
- Gerne billigt.
Hej.
Jeg skal ud og have købt en kamerataske til mit kamera. Men ved ikke hvad jeg skal vælge.
Krav:
- Gerne billigt.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Don_Jabbe
Hej.
Krav:
- Gerne billigt.
Jeg ville gå ned i en foto forretning og købe det.
Så er du sikker på at den passer og har plads til det du skal bruge.
QuoteOriginally posted by Carlsen
Jeg ville gå ned i en foto forretning og købe det.
Så er du sikker på at den passer og har plads til det du skal bruge.
Det har jeg også tænkt mig Men det ville være rart at vide om man nu kunne få noget godt og billigt som opfylder mine krav i f.eks. føtex og sådanne forretninger.
QuoteOriginally posted by Don_Jabbe
Det har jeg også tænkt mig
Men det ville være rart at vide om man nu kunne få noget godt og billigt som opfylder mine krav i f.eks. føtex og sådanne forretninger.
Ved at min pap-datter købte en Tamrac-taske i føtex, til ikke ret mange bas-ører. Der er plads til det du snakker om og er en udemærket taske.
Tag kameraet med, så kan du jo se om det passer - sværere er det ikke.
Jeg vil ikke anbefale at gå i en foto-forretning. De er generelt dyrere end andre steder. Det er ihf. min erfaringer.
Har også købt min taske i føtex. - 100 kr. billigere, (nøjagtig samme model) end i en ellers nogenlunde billig fotohandler, som lå lige overfor føtex.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Bentzin
Ved at min pap-datter købte en Tamrac-taske i føtex, til ikke ret mange bas-ører. Der er plads til det du snakker om og er en udemærket taske.
Tag kameraet med, så kan du jo se om det passer - sværere er det ikke.
Jeg vil ikke anbefale at gå i en foto-forretning. De er generelt dyrere end andre steder. Det er ihf. min erfaringer.
Har også købt min taske i føtex. - 100 kr. billigere, (nøjagtig samme model) end i en ellers nogenlunde billig fotohandler, som lå lige overfor føtex.
Okay, men jeg er også bange for at man nemt kan blive røvrendt med de priser i foto-forretninger. Men jeg vil lige se om jeg ikke kan komme i en Føtex nu her engang så
Så har jeg lige købt den Tamrac taske