nogen der kender et program hvor man kan gøre musik til slow... jeg har et lille problem med en sang... jeg kan ikk høre hva de siger hehe
-
-
Kan du ikke bare afspille den med MediaPlayer og så sætte hastigheden ned hvis du vil høre hvad de siger ?
-
-
Originally posted by GrillRotten
Kan du ikke bare afspille den med MediaPlayer og så sætte hastigheden ned hvis du vil høre hvad de siger ?jo du siger noget der grille..
inde i media player skal du trykke: Vis/forbedringer/indstillinger for afspilningshastighed.
versgo!!
-
Originally posted by learner
jo du siger noget der grille..
inde i media player skal du trykke: Vis/forbedringer/indstillinger for afspilningshastighed.
versgo!!
Ja, der er jo ingen grund til at gøre det mere indviklet end højest nødvendigt.
-
det i siger kan jeg ikk finde i min media player
-
Originally posted by niszen
det i siger kan jeg ikk finde i min media player[Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/MIX/WMP-Speed.JPG]
-
ar k jeg har ikk den version... den fejler hver gang jeg opdatere
-
ar k jeg har ikk den version... den fejler hver gang jeg opdatereOkey... Ja, det gør den hvis det ikke er en orginal key man bruger har jeg hørt en lille fugl synge om, men det er jo noget helt andet...
Hmm... Har MediaPlayer 8 eller hvad den nu hedder ikke "Enhancements" ?.. Det mener jeg da ellers den har.... Men ellers kan du jo altid hente et program som ham gutten forslog længere oppe...
-
jeg har nu en gyldig kode jeg hadder og have falske koder
-
det virkede ikk før jeg formaterede min com... men man kan jo være heldig efter... jeg prøver.. det er jo den bedste måned for jeg har fødselsdag om 17 dage
-
det virkede ikk før jeg formaterede min com... men man kan jo være heldig efter... jeg prøver.. det er jo den bedste måned for jeg har fødselsdag om 17 dageJa, så skal det også bare virke.
WMP 9 er nu meget nice syntes jeg. Bruger den til musik, men film ser jeg med PowerDVD.
-
Originally posted by GrillRotten
Ja, der er jo ingen grund til at gøre det mere indviklet end højest nødvendigt.
nej.. men det virker akkurat lige så godt
-
Forresten Niszen vi bor pænt tæt på hinanden jeg bor i stensballe i horsens
-
geil learner.. 26-30 km fra hinanden
-
geil learner.. 26-30 km fra hinandenjepper..