nogen der kan hjælpe mig med at finde en driver til det her tastetur, Amitech genvejstastatur 270 DK??...
jeg kan ikk finde noget på amitechs hjemmeside
-
-
Amitech Multi Keyboard driver (SK-1300, Ami270, 55xx) - Windows 2000 / XP drivere V1.0.3
Filstørrelse: 1.6 MB -
jeg glemte at sige det var til en com med 98 hehe
-
Originally posted by niszen
jeg glemte at sige det var til en com med 98 heheSur røv...
-
ja efter jeg har fået det nye tastetur ville min bror gerne have det og han køre med en pæn dårlig com hehe sikken en taber
-
ja efter jeg har fået det nye tastetur ville min bror gerne have det og han køre med en pæn dårlig com hehe sikken en taberHar du prøvet med den der driver alligevel ?... Eller nogle af de andre drivere ?.....
Eller bare installeret XP på hans computer ?.... Det kan det jo godt.
-
jeg har ikk prøvet med nogen af de drivere.. jeg tror ikk hans com kan køre med xp når cpu'en kun er på 400mhz.. kan man det??
-
jeg har ikk prøvet med nogen af de drivere.. jeg tror ikk hans com kan køre med xp når cpu'en kun er på 400mhz.. kan man det??Min gamle PII-450 kører XP uden problemer.
Det er vel bare et spørgsmål om RAM og toldmodighed.
-
jaa det er det nok
-
xpen virker faktisk på min brors com selv om den kun er på 400mhz... det troede jeg så ikke den kun... den køre bedre med xp end 98..
-
xpen virker faktisk på min brors com selv om den kun er på 400mhz... det troede jeg så ikke den kun... den køre bedre med xp end 98..fedt avatar du har fået dig
-
xpen virker faktisk på min brors com selv om den kun er på 400mhz... det troede jeg så ikke den kun... den køre bedre med xp end 98..Super.
-
Når du er omkring de 400mhz er det helt fint. Du vil først rigtig kunne mærke hvor dårligt det kører hvis du f.eks nøjes med 96mb ram. Så får ordet tålmodighed en helt ny betydning
*G*