Forsvarsskjold til køretøjer

• Ja det sku da ikk undre mig hvis der er et par grupper af mennesker, der eksperimenterer med at få folk til at kunne skubbe folk væk med tankens kraft og sådan noget :))

Men hentydede mere til det med kraftfelter i form af mikrobølger og andet gøgl... Den ide er da brugt op til flere gange i film og en eller anden dag, så er det slet ikk så sci-fi mere... Så er det sådan noget folkeskole elever lærer i fysik/kemi :P

Originally posted by KarGa
    Ja det sku da ikk undre mig hvis der er et par grupper af mennesker, der eksperimenterer med at få folk til at kunne skubbe folk væk med tankens kraft og sådan noget :))

Men hentydede mere til det med kraftfelter i form af mikrobølger og andet gøgl... Den ide er da brugt op til flere gange i film og en eller anden dag, så er det slet ikk så sci-fi mere... Så er det sådan noget folkeskole elever lærer i fysik/kemi :P

Læste lige i et Ill.Vid. at de første NLW'er (Non Lethal Weapons - tror jeg de kaldte dem) allerede bruger laser og microbølger + så meget andet high-tech. Tror derfor ikke at det ligger så langt ude i fremtiden, måske en 20-30 før det er udbredt?

• Med den udvikling der er nu, er jeg næsten overbevidst om at om 5 år kigger vi tilbage og griner af hvor primitive vi har været... At bruge raketter og sådan noget stads

Edit: Men så igen, ka det jo være der kommer global verdensfred 5 år senere :))

• Man kan da tydeligt se at det er et projektil der bliver affyret og ikke en sølle laserstråle eller graviton kanon stråle :crazyeyes:

Noget nær det der er i lang tid blevet brugt på krigsskibe. Der er det dog en radar der opfanger misilet og en UTROLIG rapid machine/minime/kanon dims der pløkker misilet ned.

USA har opfundet laserkanoner der paralysere folk syn, deres tidligere modeller gjorde folk blinde :pokey:

De er jo også i gang med deres "Star Wars" våben program, så bare rolig venner, vi skal nok få langt farligere, scifi våben.
    Fred og harmoni? det sgu lige meget, vi vil heller have laserguns og taktiske atomvåben...