Piercing og tatoos

Originally posted by Aerial

Yep - jeg har det man populært kalder ''temperament'' , så jeg bliver jo helt fredelig, hvis jeg bare tager ned i centeret et par gange om ugen ;) he he

hvis jeg er pissed skal jeg bare bruge to ting .. mit metal musik og to vægte .. så kommer det hurtigt ud af kroppen

Originally posted by PLauGe
    der er faktisk ikke noget bedre end den følelse man har efter at have trænet og presset sin krop til det yderst ..

giver som sagt en ro i kroppen

... Hmm.... Jeg troede vi snakkede om træning og ikke sex ..... 8o *G*

Originally posted by GrillRotten

Kender det godt det der med at være forbandet, men samtidig heldig ved at have et stofstifte der får barsebäk til at ligne et sterinlys... *G*.... Men det er intet som lidt protein-pulver samt god sund kost ikke kan hjælpe lidt på. Vi har jo så begge hårdt fysisk arbejde så musklerne skal have lidt mere at arbejde med modsat hvis man er kontor-nusser. ;)

Personligt har jeg aldrig styrketrænet da jeg mener at de ego-bøsser man finder i et træningscenter bare skulle lette røven og finde sig et rigtigt arbejde. Så skal de nok få trænet helt naturligt. :D

Ego-bøsser? Hov hov, vi kan jo ikke alle leve af at klatre i træer,vel? :D
    Træner selv jævnligt (har dog trænet meget engang)for at holde kroppen ved lige, da mit arbejde jo foregår foran computeren - og det er lige til at få IT-arme af.

Jeg er HELT enig i, at anaboler er for de mindre begavede - alene det at ens hormonbalance er så screwed up, at de mest af alt opfører sig om om de er gået i puberteten igen - er mere end rigelig til at afholde mig. Har dog brug Aminosyrer, CLA, Efedrin og kreatin, som alle er lovlige (pånær efedrin, som blev banned for lidt siden). Men proteinpulver har jeg aldrig haft brug for, da mit stofskifte er pinligt sløvt.

Originally posted by Torque
    Ego-bøsser? Hov hov, vi kan jo ikke alle leve af at klatre i træer,vel? :D
    Træner selv jævnligt (har dog trænet meget engang)for at holde kroppen ved lige, da mit arbejde jo foregår foran computeren - og det er lige til at få IT-arme af.

Jeg er HELT enig i, at anaboler er for de mindre begavede - alene det at ens hormonbalance er så screwed up, at de mest af alt opfører sig om om de er gået i puberteten igen - er mere end rigelig til at afholde mig. Har dog brug Aminosyrer, CLA, Efedrin og kreatin, som alle er lovlige (pånær efedrin, som blev banned for lidt siden). Men proteinpulver har jeg aldrig haft brug for, da mit stofskifte er pinligt sløvt.

He he.... Underholdende.... :D *s*