Slemme Microsoft
-
-
Tænk - jeg synes pludselig at M$ er helt i orden
he he
-
Uhmmmmmmm very nice.
Uf da.The_Unforgiven
-
hmm.. det vil jeg ha
-
de har da en go naturlig smag de M$ folk
mon der følger sådan en med næste gang man køber os
-
[Blocked Image: http://www.disc0ne.frac.dk/ms-sux.gif]
-
Originally posted by Disc0ne
[Blocked Image: http://www.disc0ne.frac.dk/ms-sux.gif]Så er det jo godt du ikke bruger noget M$
når du mener det er noget pis :]Nå det gør du forde der ikke er andet der virker så godt og stabilt
-
hvad har det med ms at gøre?
-
hvis det har noget med MS at gøre så har jeg pludseligt fået en hel del sympati for dem .. de er sg helt i orden .. typer som dem man gerne vil drikke en øl med
-
se Url..
http://microsoft.home.sapo.pt/Index.htm
-
-
Originally posted by DEVIL_DK
Så er det jo godt du ikke bruger noget M$
når du mener det er noget pis :]Nå det gør du forde der ikke er andet der virker så godt og stabilt
nå det gør jeg hvad gør jeg og intet fra microsoft er stabilt -
nå det gør jeg hvad gør jeg og intet fra microsoift er stabiltMS DOS
.....
..... Men jeg er helt enig med dig. MS er sgu langt fra dem der er bedst til at lave operativsystemer.... Men de er tilgængæld bedst til markedsføring og til at lave noget brugervenligt...
... Dog vil jeg sige at de nyere OS´er fra MS begynder at være noget værd... Måske takket være NT-kernen...
( EDIT : Rettede lige en stavebøf. :] )
-
Klart rotte NT kernen er meget bedre og ja 2k er sg dejligt til at spille på og surfe på nettet
-
Originally posted by GrillRotten
Måske takket værd NT-kernen...Tja - der kan jo næsten ikke være anden forklaring
he he
-
Klart rotte NT kernen er meget bedre og ja 2k er sg dejligt til at spille på og surfe på nettetJeps. FAT sucks.... Føj.... Kan sgu godt forstå at MS har fået et lortet rygte pga. det... :]
Ja, Win2000 er nice. Bruger selv XP PRO på mine maskiner.
-
Jeps. FAT sucks.... Føj.... Kan sgu godt forstå at MS har fået et lortet rygte pga. det... :]Man må jo lære af sine fejl. At Microsoft skulle bruge 5-10 år på at lære det, må man jo bare bogføre under ''tung-opfattelse'' *G*
-
Originally posted by Aerial
Man må jo lære af sine fejl. At Microsoft skulle bruge 5-10 år på at lære det, må man jo bare bogføre under ''tung-opfattelse'' *G*Jeps, men uden rigtig hård koncurrance, så lærer man vist langsommere... *G*
Du kan bare se hvor langt ATI og nVidia er kommet på 5 år i forhold til MS vs. MS ( :] ) .... Det kan man hakke ned til rigtig hård konkurrance...
-
Jeps. FAT sucks.... Føj.... Kan sgu godt forstå at MS har fået et lortet rygte pga. det... :]
Ja, Win2000 er nice. Bruger selv XP PRO på mine maskiner.
Hvad er der galt i FAT???
Jeg kører FAT32 og har ingen probs.
Tror nærmere det er det folk læsser ind i deres maskiner.
Kan godt være at NT kører nogle bedre " rutiner " end FAT , men ellers tror jeg ikke der er den store forskel for den alm bruger.
De fleste der bruger NT er sgu kun for at dupere sin babe. he he heThe_Unforgiven
-
Originally posted by The_Unforgiven
Hvad er der galt i FAT???
Jeg kører FAT32 og har ingen probs.
Tror nærmere det er det folk læsser ind i deres maskiner.
Kan godt være at NT kører nogle bedre " rutiner " end FAT , men ellers tror jeg ikke der er den store forskel for den alm bruger.
De fleste der bruger NT er sgu kun for at dupere sin babe. he he heThe_Unforgiven
FAT er kort sagt NT underlegen... Men hvis du er glad for FAT, så er det jo det vigtigste.