Hej Tweak.
Jeg sider med et lille problem med WoW.
Jeg har instaleret WoW og skal nu til at lave en account.
Jeg vil gerne have mine første 30 dage uden at jeg skal vælge noget at betale med kan det lade sig gøre?? Jeg har tænkt mig at jeg vil betale med Game Card men hvis jeg vælger det så skal jeg taste kode ind fra et Game Card og Jeg ligger ikke lige inde med et gamecard.
Hvad fanden gør jeg?
//Nikolaj:T

Acc generation problem
-
-
Hurtigt!!!
-
Du bliver desværre nødt til at skrive et kreditkort ind alligevel og så ændre det til gamecards bagefter.
Så vidt jeg ved ihvertfald. -
pis og lort!!
-
Det er da vel ikke noget problem?
Ka da huske den aften/nat skidtet blev åbnet, der var mig og en ven da ude med et kort (Vi havde ikke dankort på det tidspunkt) vi ku bruge.. Og vi vidste heller ikk noget om det før vi sku til at oprette...Men hvis du har Danske Bank og har fået det der kort til unge, så ka du godt bruge oplysningerne der står derpå.. Det var sådan vi gjorde
Og det var kun pga. at kl. var 1 at vi gjorde det på den måde... Ellers havde vi også vækket nabolaget for at få et kort
Din mor eller far har vel et dk kort -
Ja men en ven jeg har siger at der skulle stå en kode et eller andet sted som man skulle taste ind og det er ikke CD keyen?
Nogen der ved hvad det er for en -
Originally posted by Asus3
Ja men en ven jeg har siger at der skulle stå en kode et eller andet sted som man skulle taste ind og det er ikke CD keyen?
Nogen der ved hvad det er for enDet er vist bare en eller anden 4 cifret kode der står på kortene. Prøv dig frem og se hvad den vil æde
Det er noget kontrolnummer tror jeg nok.
-
Originally posted by TheSnake
Det er vist bare en eller anden 4 cifret kode der står på kortene. Prøv dig frem og se hvad den vil æde
Det er noget kontrolnummer tror jeg nok.
Kortene?? -
Find et kort et eller andet sted... Og indtast de oplysninger
https://www.telmore.dk/general/creditcardGuide.jsp - Lige den første dankort guide jeg kender (Sig til hvis du ikke kan komme ind på siden... man ska muligvis være logget ind for at se den)
-
Jeg fatter ikke hvad i drenge taler om!!
der skal være en kode et sted i pakken som kan sættes ind i stedet for en game card!! -
Hvor står der det? Så ska det da være en ny metode
-
Authentication Key??
-
Du tænker på de 10 dages gratis som man kan give til en ven. Guest Pass Key hedder den. Ligger på et lille kvadratisk papir i kassen. Men du skal stadig bruge dankort nummer til hvis du vil forlænge acc'et med en rigtig cd key.
-
nej ikke gestpass!!
-
der er sket en mindre misforståelse!!
-
Hvis du nu bare havde taget dine forældres kort, så var du kommet til at spille for 3 timer siden.
Mener ikke at man kan komme igennem uden at indtaste nogle kort oplysninger.