ThermalTake BigWater 745

  • Sidder og er SÅ tæt på at købe dette sæt.
    TT bigwater 745 (edbpriser)


    Vil da lige høre om der er nogen der har erfaringer med sættet, ved godt det er rimeligt nyt. Men skal da da lige høre :D


    Evt. et bedre sæt? sidder og mangler vand, men er lidt usikker på hvad jeg skal købe, har også set på asetek, men det løb op i 1,6k.
    Et bud på noget godt vand til cpu, til omkring 1k? :)

  • Quote

    Originally posted by peterpc
    Sidder og er SÅ tæt på at købe dette sæt.
    TT bigwater 745 (edbpriser)


    Vil da lige høre om der er nogen der har erfaringer med sættet, ved godt det er rimeligt nyt. Men skal da da lige høre :D


    Evt. et bedre sæt? sidder og mangler vand, men er lidt usikker på hvad jeg skal købe, har også set på asetek, men det løb op i 1,6k.
    Et bud på noget godt vand til cpu, til omkring 1k? :)


    Selve kvaliteten af dette sæt tør jeg ikke udtale mig om da jeg ikke kender det. Men jeg har hørt mange som har gode erfaringer med TT. Men desværre også mange hvor det ikke har været så godt.


    Jeg tror ikke at du finder et andet sæt hvor du får så mange/store radiator til den pris. Men jeg ville nok sige at et sæt fra Alphacool, er bedre kvalitet. De kan feks. købes hos http://www.pc-modd.dk . Og så har du jo lidt penge til en dual radiator hvis det er det du vil have....

  • rigtigt, at bigwaters pumper førhen havde problemer, men de har fået nye i 735 og 745.
    735 har fået 100/100 p inde på tweakup.dk, og med en ekstra radiator kan det vel ikke gå helt galt :P
    så tror bare jeg invistere i TT.
    har set lidt på alphacool, men syntes man får mere for penge med TT, skal også bare have til min cpu, noget andet hvis jeg skulle have haft hele mit sys under vand :). så skulle der nok invisteres i noget bedre

  • har indstalleret sættet idag, og er over hovedet ikke skuffet.. 34C max idle, og 42C full load, kan ikke presse den højere på nogen måde.. :) er nu godt tilfreds med sættet. thumbs up :9xo