Har lige leget lidt med noget 3dstudiomax5, jeg har fået lavet en kugle/sphere som står stiller og så roterer der en tekst rund om, hvordan får jeg vist dette i et andet program? og hvilke andre programmer kan det vises i?

3dstudiomax5
-
-
Heysa...
Du kan evt rendere det til et videoklip.. Der kan du ogsaa vaelge codec, saa det ikke fylder saa meget.. Det kan jo afspilles i mange programmer.. -
Originally posted by Bubbi
Heysa...
Du kan evt rendere det til et videoklip.. Der kan du ogsaa vaelge codec, saa det ikke fylder saa meget.. Det kan jo afspilles i mange programmer..Takker, hva vil du skyde på det skal renders til hvis det skal være på forsiden af min hp? *.avi duer ikke..
-
Tjaa... Maaske kan du rendere det til en animeret gif fil... Ellers maa du se om du kan gemme et billede af gangen, (ved ikke hvor mange billeder du bruger paa animationen i alt) og saa smide det ind i et flash program.. Hvis du ved hvordan man gör det..
-
Originally posted by Bubbi
Tjaa... Maaske kan du rendere det til en animeret gif fil... Ellers maa du se om du kan gemme et billede af gangen, (ved ikke hvor mange billeder du bruger paa animationen i alt) og saa smide det ind i et flash program.. Hvis du ved hvordan man gör det..Animeret gif? filnavn.xxx???
Ved ikke hvordan man bruger flash
-
et gif.. er et billede der f.eks. kan stå og flashe.. Se, feks. øverst på siden der er banneret et gif...
Et flashprogram, bruges sådan så du sætter alle billederne ind i programmet, og så "limer" programmet dem sammen så det bliver til en fil der står og blinker..
Undskyld de forskellige bøffer, har fået en smule at drikke
-
Originally posted by AtoM!C
et gif.. er et billede der f.eks. kan stå og flashe.. Se, feks. øverst på siden der er banneret et gif...Et flashprogram, bruges sådan så du sætter alle billederne ind i programmet, og så "limer" programmet dem sammen så det bliver til en fil der står og blinker..
Undskyld de forskellige bøffer, har fået en smule at drikke
He he bare i orden.
Nogen der kan nævne navner på forskellige flashprogrammer? så jeg ved hva jeg ska gå efter -
-
Det her bruger jeg selv til gif... ikke så mange features, men temmelig nemt synes jeg..
-
Det her bruger jeg selv til gif... ikke så mange features, men temmelig nemt synes jeg..Ok takker, det kigger jeg lige på senere
Har ike så godt tid lige nu da jeg lige har svedet en ven mobo af:]
-
Det her bruger jeg selv til gif... ikke så mange features, men temmelig nemt synes jeg..Sidder lige og leger med det lige nu.... Men jeg har 100 frames og der står det vil tage 400 og nogen sekunder at loade, hva gør jeg ved det?
Og hvordan kan der være animationen går så langsomt?